Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Zibersegurtasuna sistema robotikoetan

online

Robotak gure industrian aspalditik laguntzen diguten sistema ziberfisikoak dira, baina gero eta hurbilago ditugu gure espazio publikoetan, ospitaleetan edo gure etxeetan. Urteetan zehar, robot-manufakturen industriak gutxietsi egin du mota horretako sistemetan zibersegurtasunak duen garrantzia, baina interkonektibitatearen hazkundeak, IoT-en paradigmak, 4 industriak eta 5Gak paradigmaren aldaketa bultzatu dute. Mota horretako sistemek gero eta arrisku handiagoa dute asmo maltzurreko zibererasotzaileen aurrean, eta isolamendu bidezko segurtasuna erabat zaharkituta dago. Sarritan, sistema robotikoen zibersegurtasun akatsek, makina horiek parte hartzen [...]

Komunikazio teknikorako bideoak sortzea (Online)

online

Jardunaldi honen bidez ezagutarazi nahi da bideo teknikoen ekoizpenaren egungo egoera zein den, hasieratik nola sortzen diren eta enpresa gisa nola atera dakiokeen etekina horrelako eduki digitalari. Bideo teknikoak sortzen hasteko kontuan hartu behar diren kontzeptu guztien aurkezpen dinamiko bat egingo da jardunaldian. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. Edukiera mugatua. Norentzat Ikus-entzunezko korporatiboak sortzen hasteko interesa duten langileak. Mota horretako ikus-entzunezko edukien kanpo-hornitzaileak kudeatzeaz arduratzen diren pertsonak. Egitaraua Sare sozialetako bideo teknikoen [...]

Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei

BIC Araba

Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea. Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.   Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio [...]

Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei

BIC Araba

Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea. Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.   Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio [...]

Lan-arloan kontrolerako teknologiak erabiltzea eta datuen babesa

online

Laneko jarduera kontrolatzeko teknologia-sistemak gero eta ospetsuagoak dira (bideozaintza-kamerak, geolokalizazio-sistemak, sistema biometrikoak, telelanerako programa espezifikoak, ekoizpen-kontrola, orduak erregistratzeko sistemak…), baina sistema horiek bat etorri behar dute langileen eskubide berriekin (datuen babeserako araudian jasotakoak), batez ere ingurune digitalari eta enplegatzaileak langilearen eskura jarritako gailu digitalen erabilerari dagokienez. Jardunaldi honetan modu erraz eta praktikoan aztertuko ditugu laneko jarduera kontrolatzeko sistema teknologikoen arriskuak, arazoak eta erronkak, datu pertsonalen tratamenduaren ikuspuntutik.   Programa   Testuingurua: Laneko jarduera kontrolatzeko sistemak [...]

Taller práctico para empezar a trabajar con Google Analytics 4

BIC Araba

La última versión de Google Analytics supone un gran giro en lo que conocíamos hasta ahora de esta herramienta de medición web. Esto ha generado un bombardeo de información y es probable que necesites filtrar, organizar y priorizar para entender el alcance del cambio y ponerte al día. En este taller práctico, empezarás a trabajar con la nueva versión de Google Analytics para hacer seguimiento del tráfico que llega a tu web. Programa Qué es [...]

Instagram 2022-ko berrikuntzak: jarri egunean eta ahalik eta gehien zukutu zure profila

BIC Araba

Ez da ezer berria, ORAINA birtuala da. Gaur egun, badira zenbait aplikazio komunikazioa eta salmentak modu globalean egitea errazten dutenak, eta Instagram da horretarako onenetakoa. Hau guztia zer den ulertzen lagunduko dizugu: istorioak, jarioa, argitalpenak, inpresioak, estatistikak (insights)... Instagramen munduak den baino konplexuagoa dirudi, baina, tresna egokiekin, hura ulertzen eta modu erraz eta intuitiboan erabiltzen ikasiko duzu, eskaintzen duen potentzial guztia erabiltzeko. Tailer honen helburua da Instagrameko zure enpresa-kontua % 100ean erabiltzen jakitea, eta zure markaren jarraitzaile-komunitate [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2022an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2022an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri [...]

USER TESTING: Ikasi zure produktu eta zerbitzu digitalen erabilgarritasuna eta UX optimizatzen erabiltzaileekin testak eginez (online)

online

abantaila lehiakor eta bereizteko baliagarri bihurtu da. UX on bat diseinatzeko ezinbestekoa da erabiltzaileekin ikerlana egitea. Ez dago UXik erabiltzailerik gabe. UX Research-en metodoetako bat da User Testing, eta interfaze/produktu/zerbitzu digital baten diseinu-erabakiak baliozkotzean datza, erabiltzaile adierazgarriekin testatuz. Aukera ematen du erabiltzailearen erabilgarritasun- eta esperientzia-arazoak identifikatzeko proposamen zehatzei lotuta, kontzeptuak baliozkotzeko, definitzen ari diren produktuak ebaluatzeko, eta martxan dauden produktu bukatuak aztertzeko. Produktuaren erabilerarako hurbilketarik errealena da! Eta Erabiltzailean Oinarritutako Diseinuaren teknika nagusietako bat! Tailer praktiko bat egingo da, erabiltzaileekin probak definitzean eta gauzatzean [...]

AA: prestatu datorrenerako

BIC Araba

Jardunaldi hau datozen urteetan Adimen Artifizialak (AA) gizartean eta lan munduan duen papera ulertzen laguntzeko diseinatuta dago. AAren munduko joera eta garapen gakoak eta industria eta testuinguru desberdinetan nola erabiltzen ari diren aztertuko dugu. Gainera, AAren erabilerari eta teknologia horrekin lan etorkizunerako prestatzeko moduari buruzko gogoeta etiko eta moralak landuko dira. Halaber, AA gaur egun erabiltzen ari direla erakusten duten adibideak emango dira, eta AAren etorkizuneko perspektibak eztabaidatuko dira. Jardunaldiaren amaieran, AAk etorkizunean duen papera [...]

Ikasi diseinu-sistemak sortzen, kudeatzen eta eboluzionatzen Figmarekin

BIC Araba

Gure web-produktua garatzeko orduan, ohiko arazoak dira prozesu oso motelekin topo egitea, garapen- eta diseinu-taldeen arteko ulermen falta, bikoiztutako lana, eguneratu gabeko bertsioak, kide berriei formakuntza emateko zailtasunak eta abar. Design System (DS) bat gure proiektua antolatzea eta dokumentatzea besterik ez da. Figma bezalako tresnek gure webgunea zatitzen eta garapen- eta diseinu-taldeentzako ulerterraza den lengoaia batean antolatzen laguntzen digute, taldeen arteko komunikazioa errazteko. Diseinu bat sistematizatzeak onura amaigabeak ditu. Produktibitatea berehala hobetzeak (sormen-taldearen eta talde [...]