Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Metabertsorako avatarrak sortzea

BIC Araba

Metabertsoaren ezaugarri nagusietako bat presentzia da. Presentzia beste pertsona batzuekin espazio birtual batean benetan egotearen eta espazioa baldintza beretan partekatzearen sentsazioa da. Avatarren bidez lortzen da hori, gure “alter ego”aren irudikapen digitala. Horien bidez, espazio birtualen artean bidaiatzen dugu, gure aktibo digital guztiekin batera. Tailer honen helburua da Avatarren erabilera dagoeneko barne hartzen duten sozializazio birtualerako tresnetara hurbiltzea, baita avatarrak sortzeko eta animatzeko, grabatzeko eta soinua editatzeko tresnen oinarrizko erabilerara hurbiltzea, Metabertsoan horiek erabiltzeko dauden [...]

Metabertsorako avatarrak sortzea

BIC Araba

Metabertsoaren ezaugarri nagusietako bat presentzia da. Presentzia beste pertsona batzuekin espazio birtual batean benetan egotearen eta espazioa baldintza beretan partekatzearen sentsazioa da. Avatarren bidez lortzen da hori, gure “alter ego”aren irudikapen digitala. Horien bidez, espazio birtualen artean bidaiatzen dugu, gure aktibo digital guztiekin batera. Tailer honen helburua da Avatarren erabilera dagoeneko barne hartzen duten sozializazio birtualerako tresnetara hurbiltzea, baita avatarrak sortzeko eta animatzeko, grabatzeko eta soinua editatzeko tresnen oinarrizko erabilerara hurbiltzea, Metabertsoan horiek erabiltzeko dauden [...]

Metabertsorako avatarrak sortzea

BIC Araba

Metabertsoaren ezaugarri nagusietako bat presentzia da. Presentzia beste pertsona batzuekin espazio birtual batean benetan egotearen eta espazioa baldintza beretan partekatzearen sentsazioa da. Avatarren bidez lortzen da hori, gure “alter ego”aren irudikapen digitala. Horien bidez, espazio birtualen artean bidaiatzen dugu, gure aktibo digital guztiekin batera. Tailer honen helburua da Avatarren erabilera dagoeneko barne hartzen duten sozializazio birtualerako tresnetara hurbiltzea, baita avatarrak sortzeko eta animatzeko, grabatzeko eta soinua editatzeko tresnen oinarrizko erabilerara hurbiltzea, Metabertsoan horiek erabiltzeko dauden [...]

Zibersegurtasuna sistema robotikoetan

online

Robotak gure industrian aspalditik laguntzen diguten sistema ziberfisikoak dira, baina gero eta hurbilago ditugu gure espazio publikoetan, ospitaleetan edo gure etxeetan. Urteetan zehar, robot-manufakturen industriak gutxietsi egin du mota horretako sistemetan zibersegurtasunak duen garrantzia, baina interkonektibitatearen hazkundeak, IoT-en paradigmak, 4 industriak eta 5Gak paradigmaren aldaketa bultzatu dute. Mota horretako sistemek gero eta arrisku handiagoa dute asmo maltzurreko zibererasotzaileen aurrean, eta isolamendu bidezko segurtasuna erabat zaharkituta dago. Sarritan, sistema robotikoen zibersegurtasun akatsek, makina horiek parte hartzen [...]

Komunikazio teknikorako bideoak sortzea (Online)

online

Jardunaldi honen bidez ezagutarazi nahi da bideo teknikoen ekoizpenaren egungo egoera zein den, hasieratik nola sortzen diren eta enpresa gisa nola atera dakiokeen etekina horrelako eduki digitalari. Bideo teknikoak sortzen hasteko kontuan hartu behar diren kontzeptu guztien aurkezpen dinamiko bat egingo da jardunaldian. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. Edukiera mugatua. Norentzat Ikus-entzunezko korporatiboak sortzen hasteko interesa duten langileak. Mota horretako ikus-entzunezko edukien kanpo-hornitzaileak kudeatzeaz arduratzen diren pertsonak. Egitaraua Sare sozialetako bideo teknikoen [...]

Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei

BIC Araba

Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea. Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.   Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio [...]

Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei

BIC Araba

Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea. Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.   Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio [...]

Lan-arloan kontrolerako teknologiak erabiltzea eta datuen babesa

online

Laneko jarduera kontrolatzeko teknologia-sistemak gero eta ospetsuagoak dira (bideozaintza-kamerak, geolokalizazio-sistemak, sistema biometrikoak, telelanerako programa espezifikoak, ekoizpen-kontrola, orduak erregistratzeko sistemak…), baina sistema horiek bat etorri behar dute langileen eskubide berriekin (datuen babeserako araudian jasotakoak), batez ere ingurune digitalari eta enplegatzaileak langilearen eskura jarritako gailu digitalen erabilerari dagokienez. Jardunaldi honetan modu erraz eta praktikoan aztertuko ditugu laneko jarduera kontrolatzeko sistema teknologikoen arriskuak, arazoak eta erronkak, datu pertsonalen tratamenduaren ikuspuntutik.   Programa   Testuingurua: Laneko jarduera kontrolatzeko sistemak [...]

Taller práctico para empezar a trabajar con Google Analytics 4

BIC Araba

La última versión de Google Analytics supone un gran giro en lo que conocíamos hasta ahora de esta herramienta de medición web. Esto ha generado un bombardeo de información y es probable que necesites filtrar, organizar y priorizar para entender el alcance del cambio y ponerte al día. En este taller práctico, empezarás a trabajar con la nueva versión de Google Analytics para hacer seguimiento del tráfico que llega a tu web. Programa Qué es [...]

Instagram 2022-ko berrikuntzak: jarri egunean eta ahalik eta gehien zukutu zure profila

BIC Araba

Ez da ezer berria, ORAINA birtuala da. Gaur egun, badira zenbait aplikazio komunikazioa eta salmentak modu globalean egitea errazten dutenak, eta Instagram da horretarako onenetakoa. Hau guztia zer den ulertzen lagunduko dizugu: istorioak, jarioa, argitalpenak, inpresioak, estatistikak (insights)... Instagramen munduak den baino konplexuagoa dirudi, baina, tresna egokiekin, hura ulertzen eta modu erraz eta intuitiboan erabiltzen ikasiko duzu, eskaintzen duen potentzial guztia erabiltzeko. Tailer honen helburua da Instagrameko zure enpresa-kontua % 100ean erabiltzen jakitea, eta zure markaren jarraitzaile-komunitate [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2022an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2022an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri [...]