Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Arabako ekintzailetza berritzailerako CDTIren laguntzak

BIC Araba

Jarraian, martxoan antolatu dugun jardunaldiari buruzko informazioa bidaltzen dizuegu: [2023/03/23] CDTI - presentziala Martxoaren 23an, 13: 00etan, jardunaldi bat antolatu dugu CDTIren finantzaketa-tresnak ezagutarazteko, Pilar Román Europar Batasuneko Programen eta CDTIren Lurralde Lankidetzaren Zuzendaritzaren eskutik. Ondoren, banakako bilerak egin ahal izango dira hizlariaren eta Neotec Programa eskatu nahi duten enpresen artean. Horregatik, jardunaldian parte hartu nahi dutenek izena eman dezakezue hemen. Urtero, CDTIk NEOTEC programa jartzen du martxan, oinarri teknologikoa duten enpresak sortzen eta sendotzen laguntzeko. Neotec Deialdiak 40 milioi euroko [...]

Taller Ley De Startups + ENISA 2023

BIC Araba

Dagoeneko hemen dago Enpresa Berrien Ekosistema Sustatzeko Legea, Startups Legea bezala ezagunagoa dena, zerga, lan, sozietate eta administrazio onuren erregimen berria dakarrena. Argiñe Nur Khiari lankideak aurkeztuko du saioa. Era berean, irizpide espezifikoak ezartzen dira enpresa emergente gisa zein Startups ziurtatu eta erregistratu ahal izango diren zehazteko, eta, horrela, laguntza-neurri horiek hartu ahal izateko. Beste nobedade nagusietako bat da, besteak beste, bisa berezi bat sortzea "nomada digital" deiturikoentzat, bai eta neurri interesgarriak hartzea ere "business [...]

Basquerville Festibala

palacio de villasuso

Basquerville Festibala Design & Tech | Diseinu grafikoaren eta teknologiaren inguruko euskal festibala   Ostirala 23 09:00  Akreditazioa + coffee 10:00  Harrobia/harrobia 11:00  Workshop I (3 ordu) 11:00  Workshop II (3 ordu) 14:00  Luncha - 16:00  coffee 16:30  Hitzaldia 17:30  Hitzaldia 18:30  freekey | mikro irekiko estudioen arteko borroka (networkinga) 20:00  Luncha   Larunbata 24 10:00  coffee 10:30  Hitzaldia 11:30  Hitzaldia 12:30  Hitzaldia 13:30   Luncha - 16:00   coffee 16:30   Hitzaldia 17:30   Hitzaldia [...]

Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia (online)

online

Jose Rodriguezek gure online negozioari zentzua eta bideragarritasuna emateko jarraitu behar dugun prozesuan gidatuko gaitu. Saio honetan negozio-ereduaren eta negozio-ereduen egungo joeren definizioa, online salmentaren estrategia (bezeroa, merkatua eta kanala) nola definitu, audientzia nola harrapatu eta ecommerce baten errentagarritasuna lortzeko gakoak azalduko ditugu. Ikusiko dugu marketin-estrategia argia nola eduki, eragiketak, bezeroarenganako arreta eta online negozio horietan merkataritza-lana errazten ditu. Jose Rodriguez fitnessdigital-eko gerentea da. fitnessdigitalek hamaika herrialdetan dihardu, 600.000 bezero baino gehiago ditu, eta 20 milioi [...]

Ideia finalistak aurkezteko ekitaldia. Zure ideiak balio du.

Palacio de Congresos Europa

Apirilaren 25ea. Ideia finalistak aurkezteko ekitaldia. Zure ideiak balio du. Hauek dira proiektu finalistak IDEIAK Vitalbridge Vagary Mobility Hanok JASANGARRITASUNA Orlegi Meraiki Ndsa MERKATARITZA ETA TURISMOA Digitalización de centro de estética Estudio ilustración – tienda- vivienda de uso turístico Sokide NEKAZARITZAKO ELIKAGAIA  Across the shopper Piperbeltz wildcooking Eukari Sentinels INDUSTRIA Pneumaflex Gure Kompost REC OSASUNA Fisun. Centro de neurorreahabilitación robótica Biochacking dérmico a través de la meditación consciente Lan ekin Izen-ematea doan

Nola jarri ikusgai eta saldu AMAZONen (Online)

online

Marketplace-ak ezinbesteko salmenta-kanal bihurtu dira markentzat; bereziki, Amazon, onlineko salmenten % 40 han egiten baitira gaur egun. Ikastaro honetan, Jordi Ordoñezek Amazonen saltzeko gakoak azalduko ditu. Amazonen A9 algoritmoari eragiten dioten faktoreak ezagutuko ditugu, ezinbestekoa baita produktu-fitxa indexagarriak eta sailkagarriak sortzeko eta, gainera, gako-hitzak zein diren jakiteko. Halaber, ikusiko dugu zer irizpide erabili behar ditugun salmentak lortzeko publizitate-kanpaina eraginkorrak (PPC) sortzeko. Jordi Ordoñez merkatairtza elektronikoko aholkularia da, eta 2000. urteaz geroztik ari da lanean onlineko proiektuetan. Estrella [...]

Nola jarri ikusgai eta saldu AMAZONen (Online)

online

Marketplace-ak ezinbesteko salmenta-kanal bihurtu dira markentzat; bereziki, Amazon, onlineko salmenten % 40 han egiten baitira gaur egun. Ikastaro honetan, Jordi Ordoñezek Amazonen saltzeko gakoak azalduko ditu. Amazonen A9 algoritmoari eragiten dioten faktoreak ezagutuko ditugu, ezinbestekoa baita produktu-fitxa indexagarriak eta sailkagarriak sortzeko eta, gainera, gako-hitzak zein diren jakiteko. Halaber, ikusiko dugu zer irizpide erabili behar ditugun salmentak lortzeko publizitate-kanpaina eraginkorrak (PPC) sortzeko. Jordi Ordoñez merkatairtza elektronikoko aholkularia da, eta 2000. urteaz geroztik ari da lanean onlineko proiektuetan. Estrella [...]

EKIN DAY

Palacio de Congresos Europa

Urtero bezala, Araba Ekinean ekimeneko jardunaldi nagusia izango da Ekin Day ekitaldia, eta elkartzeko, inspiratzeko eta networkinga gauzatzeko gune bihurtuko da ekintzailetzari begira. Ekimen honen historiako 20. urteurrena tokian bertan ospatzeko aukera ere emango digu ekitaldiak. Programa  Inaugurazioko ponentzia: Berrikuntza eta eraldaketa ekintzailetzaren bidez Francisco Carranza, Basquevolt CEO: Basquevolt: Egoera solidoko bateriak teknologia propioarekin fabrikatzeko proiektu estrategikoa “Made in Araba” eraldaketa. Ekintzailetza gure gizarteak behar dituen eraldaketak bultzatzeko funtsezko elementu bat dela erakusteko adibide diren Arabako enpresetako [...]

Erabiltzailearengan (UCD), Erabiltzailearen Esperientzian (UX) eta Erabilgarritasunean Oinarritutako Diseinurako sarrera

BIC Araba

Ikasi UX oinarriak produktu eta serbitzu digital efizienteak sortzeko! Negozioko helburuei zein erabiltzaileei zuzendutako produktu eta zerbitzu digitalen diseinua, gaur egun, balio bereizgarria eta lehiatzeko abantaila da. Ikastaro honetan, sarrera bat egiten da Erabiltzailean Oinarritutako Diseinua (EOD, UCD ingelesez) Erabiltzaile Esperientzia (UX), zein Erabilgarritasuna eta horiei lotutako askotariko oinarri, diziplina eta teknikei buruz. Oinarri teorikoa eta kasu errealez lagundutako ikuspegi praktikoa eskaintzen da. Diziplinaren oinarrizko kontzeptuei buruzko sarrera ikastaro bat da, UX munduan sartu edo oinarrizko ezagutzak freskatu nahi dituzten pertsonei zuzendua.   Helburu nagusia Erabiltzaileen beharretara eta negozioaren helburuetara bideratutako produktu digital eraginkorrak diseinatzeko Erabiltzaile [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

BIC Araba

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat. Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.   Helburuak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea. Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea. Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.   [...]