Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

BIC Araba

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat. Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.   Helburuak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea. Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea. Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.   [...]

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

BIC Araba

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat. Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.   Helburuak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea. Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea. Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.   [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Proiektuen kudeaketa arina. Ikasi emaitza jasangarriak eta bezero fidelizatuak lortzeko metodoa

BIC Araba

Aldaketa ugariko eta ziurgabetasun handiko testuinguru batean bizi gara. Gure proiektuek ez dituzte betetzen deadlineak. Bezeroekin eta hornitzaileekin izaten ditugun borrokek zapuztu egiten gaituzte, eta ez digute laguntzen emaitza hobeak lortzen. Denbora asko ematen dugu proiektuak zenbatesten eta planifikatzen, eta, gauzatzen ari garenean, bezeroak bere beharrak aldatzea erabakitzen du. Ezin al zuen lehenago pentsatu? Identifikatuta sentitzen bazara, iritsi zaizu unea tresna eskuragarriak (zure proiektuetan lehenengo egunetik erabil ahal izango dituzunak) ikasteko, Proiektu Taldeak askoz ere [...]

Interneteko denda bat diseinatzeko funtsezko alderdiak eta hura garatzeko aukera teknologikoak (Online)

online

Gure Interneteko dendaren bisitak salmenta bihurtzea lortu nahi badugu, funtsezkoa da bezeroak nahi dugun lekura eramango dituen diseinu on batean inbertitzea. Prozesu kontzeptual eta teknikoa da, eta gure salmenta-prozesuan tirabirak eta kostuak gutxitzea du helburu. Prozesu hori berezia da negozio-eredu bakoitzean, baina, jardunaldi honetan, gure webgunearen diseinuan aplika ditzakegun gomendio orokorrak ikusiko ditugu, bai eta hobetzeko alderdiak identifikatzeko hausnarketa egokia egiteko tresnak ere. Jardunaldian, Patriciak azalduko digu diseinuari eta erabilgarritasunari dagokienez zer baldintza bete behar dituen Interneteko [...]

Barnetegi Teknologiko – Adimen Artifiziala Marketinean: inplikazioak, aplikazioak eta kasu praktikoak

Parador de Argomaniz Dirección: Ctra. N--1, km 363, 01192 Argómaniz, Álava, Argómaniz, Álava, España

Azken urteotan, AA jada sektore asko iraultzen ari zen, marketinarena barne. Baina ChatGPT bezalako teknologien agerpenak inflexio puntua ekarriko du enpresek bezeroekin interakzioan aritzeko duten moduan, enpresa hauetako marketin profesionalen eguneroko lanean eta, ziurrenik, enpresei horrelako zerbitzuak eskaintzen dizkieten profesionalen sektorearen negozio eredu berean. Denbora gutxian, marketin sektoreak eraldaketa sakona izango du, eta garrantzitsua da AAk eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzeko prestatuta egotea. Orain AAko gurdira igotzen ez bazara, zure negozioan edota sektorean atzean geratzeko arriskua [...]

Has zaitez Adimen Artifizialeko tresnekin edukia sortzen

Amurrio Bidean. Garapen agentzia - agencia de desarrollo El Refor, s/n,, Amurrio, Álava

Behin eta berriz sortzeko beharra duzu? Gaur egun “Creator Economy” tresnak izan duen gorakadarekin, arraroa izaten da mezu elektroniko bat edo blog-sarrera bat idatzi, sare sozialetan argitaratu edo aurkezpen bat prestatu behar ez izatea. Dagozkion testu eta irudiekin. Ez kezkatu, adimen artifizialeko tresnekin eduki interesgarriak eta erakargarriak sor ditzakezu zure entzuleentzat. Ez da beharrezkoa teknologian aditua izatea tresna horiek erabiltzeko; beraz, edonor has daiteke edukiak berehala sortzen. Adimen artifizialeko tresnen laguntzarekin, edukiak erritmo azkarragoan ekoitzi [...]

Nola errentagarri bihurtu industria-azokak kanal digitalaren bidez

online

Tradizioz, azokak oso azpikanal interesgarria dira industria-enpresentzat eta B2Brentzat. Edozein merkataritza-sail industrialen urteko ekintzetako bat izan ohi diren arren, profesional askok ez dakite ekitaldi horietara joatea errentagarria den. Programa Ondorioa: Baieztatzen da gure bezeroek Interneten murgiltzen dutela Zer egiten dute komertzialek gaur egun azokak prestatzeko? Nola bideratu kanal digitala, azokara joan aurretik bilerak ixteko 1. fasea: Azokaren merkatu-azterketa eta merkataritza-plan digitala 2. fasea: azokarako bihurketan kontuan hartu beharreko web/landing page funtzionaltasunak Pildora: Tresna digitalen eta [...]

Norberaren markari buruzko prestakuntza

BIC Araba

Ekintzailea zara eta gero eta lehiakorragoa den merkatu batean nabarmentzea bilatzen ari zara? Irailak 19 10 - 13h BIC Araban (Gela 116) Prestakuntza honen helburua marka pertsonal sendo bat eraikitzeko eta garatzeko beharrezkoak diren tresnak eta ezagutzak eskaintzea da. Ekintzailetza bide zaila izan daiteke, baina ondo definitutako marka pertsonal batekin, lehiatik bereizi eta zure merkatu objektiboan konfiantza sortu ahal izango duzu. Berdin dio berria bazara marketinaren edo komunikazioaren munduan. Tailer hau diseinatuta dago online presentzia [...]

I+G+Brako laguntzei buruzko tailerra (Hazitek, 64bis eta EIC Accelerator)

BIC Araba

Hiru tresna horien inguruko interesa eta jasotako kontsultak ikusita, aurrez aurreko tailer berri bat antolatu dugu datorren asteazkenean (irailak 27), programa horiei buruzko zalantzak azaldu eta argitzeko.Programa honako hau da: 10:00 - 10:20h: HAZITEK, Amaia Martínez SPRIko programaren arduradunaren eskutik. Programaren helburua da Euskal Autonomia Erkidegoko enpresa-sektorean industria-ikerketako edo garapen esperimentaleko proiektuak egiten laguntzea, bai lehiakorrak bai estrategikoak. 10:20 - 10:40: 64BIS, Amaia Legorburu adituaren eskutik (Lawesome). Programa hori interesgarria da hazteko finantzaketa behar duten eta fiskalki [...]

Tailerra: Inbertsio-erronda bat kudeatzea, urratsez urrats. 2023

BIC Araba

Helburua: mota guztietako ekintzaileentzako inbertsio-ikastaroa egitea, inbertsio-erronda baten kudeaketa-prozesuari aurre egiteko gako guztiak ezagutzeko. Nori zuzendua: inbertsio-erronda baten kudeaketa-prozesuari aurre egiteko gako guztiak ezagutu nahi dituzten era guztietako ekintzaileei. Irailak 28, osteguna | Sarrera Jardunaldia: "Nire proiektua aldaezina al da?" (10:00etatik 13:00etara) Jardunaldi honetan, inbertsio- edo finantzaketa-erronda baten lehenengo zertzeladak emango dira. Proiektu batek aldaezina izateko zer ezaugarri izan behar dituen, sektorean zer eragilek esku hartzen duten eta zein fasetan inbertitzen duten azalduko da. [...]