Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)
Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira.
Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2023an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta.
Nori zuzendua
Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei.
Helburuak
Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta.
Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu:
Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen.
Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren.
Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren.
Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen.
Edukia
Nola hasi Google Ads-ekin
Publizitate-kontua konfiguratzea
Bilaketa sareak, display, Discovery eta errendimendu handiena
Google Ads kanpaina bat planifikatzea:
Hitz gakoak aztertzea
Audientziak eta datu-segmentuak
Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea
Kontu baten oinarrizko antolaketa
Eskaintzak eta aurrekontuak (smart bidding)
Bihurketa motak
Kanpainen egitura eta diseinua
Google Ads-en kanpaina bat sortu eta zabaltzea
Iragarki eraginkorrak eta baliabideak
Google Ads-en Remarketina
YouTube Ads
Google Ads kanpaina bat optimizatzea:
Kontua monitorizatzea
Google Ads-en interpretazioa eta reportinga