Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Ideia finalistak aurkezteko ekitaldia. Zure ideiak balio du.

Palacio de Congresos Europa

Apirilaren 25ea. Ideia finalistak aurkezteko ekitaldia. Zure ideiak balio du. Hauek dira proiektu finalistak IDEIAK Vitalbridge Vagary Mobility Hanok JASANGARRITASUNA Orlegi Meraiki Ndsa MERKATARITZA ETA TURISMOA Digitalización de centro de estética Estudio ilustración – tienda- vivienda de uso turístico Sokide NEKAZARITZAKO ELIKAGAIA  Across the shopper Piperbeltz wildcooking Eukari Sentinels INDUSTRIA Pneumaflex Gure Kompost REC OSASUNA Fisun. Centro de neurorreahabilitación robótica Biochacking dérmico a través de la meditación consciente Lan ekin Izen-ematea doan

Nola jarri ikusgai eta saldu AMAZONen (Online)

online

Marketplace-ak ezinbesteko salmenta-kanal bihurtu dira markentzat; bereziki, Amazon, onlineko salmenten % 40 han egiten baitira gaur egun. Ikastaro honetan, Jordi Ordoñezek Amazonen saltzeko gakoak azalduko ditu. Amazonen A9 algoritmoari eragiten dioten faktoreak ezagutuko ditugu, ezinbestekoa baita produktu-fitxa indexagarriak eta sailkagarriak sortzeko eta, gainera, gako-hitzak zein diren jakiteko. Halaber, ikusiko dugu zer irizpide erabili behar ditugun salmentak lortzeko publizitate-kanpaina eraginkorrak (PPC) sortzeko. Jordi Ordoñez merkatairtza elektronikoko aholkularia da, eta 2000. urteaz geroztik ari da lanean onlineko proiektuetan. Estrella [...]

Nola jarri ikusgai eta saldu AMAZONen (Online)

online

Marketplace-ak ezinbesteko salmenta-kanal bihurtu dira markentzat; bereziki, Amazon, onlineko salmenten % 40 han egiten baitira gaur egun. Ikastaro honetan, Jordi Ordoñezek Amazonen saltzeko gakoak azalduko ditu. Amazonen A9 algoritmoari eragiten dioten faktoreak ezagutuko ditugu, ezinbestekoa baita produktu-fitxa indexagarriak eta sailkagarriak sortzeko eta, gainera, gako-hitzak zein diren jakiteko. Halaber, ikusiko dugu zer irizpide erabili behar ditugun salmentak lortzeko publizitate-kanpaina eraginkorrak (PPC) sortzeko. Jordi Ordoñez merkatairtza elektronikoko aholkularia da, eta 2000. urteaz geroztik ari da lanean onlineko proiektuetan. Estrella [...]

EKIN DAY

Palacio de Congresos Europa

Urtero bezala, Araba Ekinean ekimeneko jardunaldi nagusia izango da Ekin Day ekitaldia, eta elkartzeko, inspiratzeko eta networkinga gauzatzeko gune bihurtuko da ekintzailetzari begira. Ekimen honen historiako 20. urteurrena tokian bertan ospatzeko aukera ere emango digu ekitaldiak. Programa  Inaugurazioko ponentzia: Berrikuntza eta eraldaketa ekintzailetzaren bidez Francisco Carranza, Basquevolt CEO: Basquevolt: Egoera solidoko bateriak teknologia propioarekin fabrikatzeko proiektu estrategikoa “Made in Araba” eraldaketa. Ekintzailetza gure gizarteak behar dituen eraldaketak bultzatzeko funtsezko elementu bat dela erakusteko adibide diren Arabako enpresetako [...]

Erabiltzailearengan (UCD), Erabiltzailearen Esperientzian (UX) eta Erabilgarritasunean Oinarritutako Diseinurako sarrera

BIC Araba

Ikasi UX oinarriak produktu eta serbitzu digital efizienteak sortzeko! Negozioko helburuei zein erabiltzaileei zuzendutako produktu eta zerbitzu digitalen diseinua, gaur egun, balio bereizgarria eta lehiatzeko abantaila da. Ikastaro honetan, sarrera bat egiten da Erabiltzailean Oinarritutako Diseinua (EOD, UCD ingelesez) Erabiltzaile Esperientzia (UX), zein Erabilgarritasuna eta horiei lotutako askotariko oinarri, diziplina eta teknikei buruz. Oinarri teorikoa eta kasu errealez lagundutako ikuspegi praktikoa eskaintzen da. Diziplinaren oinarrizko kontzeptuei buruzko sarrera ikastaro bat da, UX munduan sartu edo oinarrizko ezagutzak freskatu nahi dituzten pertsonei zuzendua.   Helburu nagusia Erabiltzaileen beharretara eta negozioaren helburuetara bideratutako produktu digital eraginkorrak diseinatzeko Erabiltzaile [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

BIC Araba

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat. Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.   Helburuak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea. Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea. Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.   [...]

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

BIC Araba

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat. Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.   Helburuak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea. Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea. Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.   [...]

Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia (online)

online

Ikastaro honetan, Christian Oliveirak esango digu zein diren merkataritza elektronikoan SEO estrategia egoki baten funtsezko kontzeptuak, kasu errealak kontatuko dizkigu eta emaitzak analizatzeko eta hobekuntza-arloei antzemateko zer tresna dauden azalduko digu. Christian Oliveira SEO aholkulari autonomoa da. Zenbait enpresatarako lan egin du, besteak beste, Unidad Editorial (El Mundo eta Marca Espainiako webgune ospetsuenetako biren jabea), Toprural, Internet Advantage eta Endado.com. Tailerra emateko formatua: 1. Zoom tresnaren bidezko online prestakuntza 2. 15 lagunentzat mugatua 3. Ikastaroko orduez gain, parte-hartzaileek [...]

Proiektuen kudeaketa arina. Ikasi emaitza jasangarriak eta bezero fidelizatuak lortzeko metodoa

BIC Araba

Aldaketa ugariko eta ziurgabetasun handiko testuinguru batean bizi gara. Gure proiektuek ez dituzte betetzen deadlineak. Bezeroekin eta hornitzaileekin izaten ditugun borrokek zapuztu egiten gaituzte, eta ez digute laguntzen emaitza hobeak lortzen. Denbora asko ematen dugu proiektuak zenbatesten eta planifikatzen, eta, gauzatzen ari garenean, bezeroak bere beharrak aldatzea erabakitzen du. Ezin al zuen lehenago pentsatu? Identifikatuta sentitzen bazara, iritsi zaizu unea tresna eskuragarriak (zure proiektuetan lehenengo egunetik erabil ahal izango dituzunak) ikasteko, Proiektu Taldeak askoz ere [...]

Interneteko denda bat diseinatzeko funtsezko alderdiak eta hura garatzeko aukera teknologikoak (Online)

online

Gure Interneteko dendaren bisitak salmenta bihurtzea lortu nahi badugu, funtsezkoa da bezeroak nahi dugun lekura eramango dituen diseinu on batean inbertitzea. Prozesu kontzeptual eta teknikoa da, eta gure salmenta-prozesuan tirabirak eta kostuak gutxitzea du helburu. Prozesu hori berezia da negozio-eredu bakoitzean, baina, jardunaldi honetan, gure webgunearen diseinuan aplika ditzakegun gomendio orokorrak ikusiko ditugu, bai eta hobetzeko alderdiak identifikatzeko hausnarketa egokia egiteko tresnak ere. Jardunaldian, Patriciak azalduko digu diseinuari eta erabilgarritasunari dagokienez zer baldintza bete behar dituen Interneteko [...]