Views Navigation

Event Views Navigation

Today

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete. Facebook, Instagra, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta. Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial [...]

Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete. Facebook, Instagra, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta. Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial [...]

I+G-rako laguntzei buruzko tailerra (Hazitek, 64bis eta EIC Accelerator)

Programa: 10: 00-10: 20: Hazitek, SPRIko programaren arduradun Amaia Martinezen eskutik. Programaren helburua da industria-ikerketako edo garapen esperimentaleko proiektuak egiten laguntzea, bai lehiakorrak bai estrategikoak, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresa-sektorean. 10: 20-10: 40: 64BIS Amaia Legorburu adituaren eskutik (Lawesome). Programa hori interesgarria da hazteko finantzaketa behar duten eta zergetan kengarriak izan daitezkeen I+G+Bko gastuak dituzten enpresentzat. 10: 40-11: 00h: EIC Accelerator Izaskun Ruiz de Apodacaren eskutik. Europako programa honen helburua enpresak bultzatzea da, berrikuntza teknologikoak merkatura [...]

Ziurtagiri elektronikoak eta sinadura digitala, nola egin ez zenekien eta nori galdetu ez zenekien guztia

Urte asko daramatzagu enpresetan ziurtagiri digital mota eta formatu batzuk erabiltzen, baina mundu “mugatu” bat izan da beti,  “konjuru magiko” asko behar zituena funtziona zezaten. Tailer honen helburua da jakitea zer ziurtagiri mota dauden eta zer erakundek ematen dituzten gaur egun horrelako ziurtagiriak. Horren berri izatea baliagarri gertatuko zaizu jakiteko zein den egokiena zure jarduera profesionalerako, zure erakunderako edo zure jarduera berezirako. Tailer honetan, parte-hartzaile bakoitzak bere gailua (ordenagailu eramangarria, adibidez) ekar dezake, edo, bestela, [...]

Ezagutu CRM metodologiarik eraginkorrena zure bezeroekiko harremanak hobetze aldera

Pandemiaren ondorengo inguruneak bezeroekin harremanetan jartzeko modua aldarazi du, eta erronka handia izan da B2B eta B2C erakunde askorentzat, harremanetarako gune eta modu berriak bilatu behar izaten baitituzte. CRM bat ezinbesteko irtenbidea da bezeroekiko harremanak modu arin eta profesionalean kudeatzeko. Jardunaldi honetan, CRM estrategia batean jardunbiderik onenak planteatzen ikasiko duzu, salmenta-zikloa definitzetik hasi eta zure bezero bakoitzaren esperientzia pertsonalizatzeraino, hainbat kanalen bidez. Eta, horretaz gain, CRM estrategia bat arrakastaz abian jarri duten benetako enpresen esperientzia [...]

Makina mailako Adimen Artifiziala (AI at the edge)

Adimen artifiziala edo makinek ikasteko eta arazoak modu autonomoan konpontzeko duten gaitasuna, hain zuzen ere, gizarte- eta ekonomia-jarduera eraldatzeko ahalmen handiena duen teknologietako bat dugu. Makinen eraldaketa digital horretan hartzen du garrantzi handiena Adimen Artifizialeko algoritmoen erabilerak, makinek erabakiak hartzeko balio baitu (AI at the edge). Machine Learning algoritmoen bidez, “AI at the edge” delakoak hardware-gailu batek tokian sortutako datuak prozesatzen ditu. Datu horiek prozesatzeko eta erabakiak denbora errealean hartu ahal izateko, gailuak ez du [...]

EU Protección de datos personales aplicada a soluciones Big Data

En esta sesión abordaremos las diferentes cuestiones en materia de protección de datos a tener en cuenta para empresas desarrolladores/fabricantes y usuarias de soluciones Big Data. Big Data es un término que hace referencia al ingente crecimiento en el acceso y uso de información automatizada, entre ellos datos personales. Toda esta información en formato digital está controlada por instituciones y empresas a través de un análisis extenso basado en el uso de algoritmos. Gracias al [...]

Google Tag Manager: neurtu zure webgunea garatzalearen baitan egon gabe – eguneratua

Ikastaro honetan Google Analytics, Iragarki pixelak (Facebook, Google Ads, Twitter, …) eta bestelako marketing tresnak (Hotjar, ...) Google Tag Manager bidez inplementatzen ikasiko duzu. Modu honetan marketing estrategiaren jarraipenaren gainean kontrol haundiagoa izango duzu ezagutza tekniko haundia behar izan gabe. Ikastaroaren helburua Neurketa Plan bat inplementatzea edota jadanik konfiguratuta dagoen inplementazio baten mantenketa eta eguneraketa egitea izango da. Nori zuzendua: Marketing eta Publizitate profesionalei Bestelako profil digitala dutenei eta beren eguneroko dinamikan ezagutzak areagotu nahi [...]

Araba EKIN

BIC Araba

Programa: - 9.30: BIC ARABA TKNIKAren aurkezpena - 9.45: PowerfulTree hitzaldia - 10.25: Optimus3D hitzaldia - 11.05 - 11.35: Optimus3D instalazioak eta errealitate birtualeko betaurrekoak bisitatzea - 12.05-13.10: dinamikoak eta betaurrekoak probatu ez dituztenek dinamikan zehar egin ahal izango dute - 13.10 -13.30: ideien aurkezpena eta amaiera

Zure datuak, zure lehiarako abantaila. BI kasu praktikoak (online)

Erabakiak azkar eta jakinaren gainean hartzea ezinbestekoa da zure enpresaren lehiakortasuna bermatzeko. Erakunde guztiek dituzte gaur egun datu-bolumen handiak, enpresaren aktibo bat gehiago batira. Hala ere, honako hauekin egiten dugu topo: Hainbat sistematan sakabanatutako informazioa Intuiziozko erabakiak hartzea, datu objektiborik ez dagoelako Informazio estatikoa eta eskasa lortzera bideratutako baliabide kopuru handiak Helburuen barne-komunikazioa eta jardunaren ebaluazioak erraztuko lituzkeen sistemarik eza. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. Helburuak Nola aplika dezaket BI nire erakundean Power [...]