Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Sare Sozialen 2.0 Komunikazio Plana

2.0 webgunea agertu zenetik, erakunde guztiek, modu kontzientean edo ez, teknologia berriak beren barne komunikazioan, hornitzaileekiko komunikazioan nahiz publikoarekiko komunikazioan erabiltzeko aukera planteatu dute. Eta erabaki horretan oinarrituta, batzuek teknologia berriak integratzea erabaki dute, eta beste batzuek ez ikusiarena egitea. Baina, askotan, zalantza sortzen da bi aukeretako edozein azterketa serio batean oinarrituta ote dagoen edo, aitzitik, erabaki hori "modaren" ondorio izan ote den edo modari jarraitu nahi ez izatearen eta sare sozialetan egon nahi ez [...]

Argazki profesionalak zure mugikorrarekin Instagramerako (online)

Lortu irudi zaindu eta profesionala sare sozialetarako, salmentak handitzeko. Instagramek zure irudia islatzen du, eta zure produktu edo zerbitzua saldu ahal izateko zure argazkiak kalitatezkoak izatea behar duzu. Gure smartphoneak eskaintzen dizkigun aukera guztiak ezagutzeak, argazkigintza ulertzeko eta sare sozial honetan nola erabiltzen den ulertzeko oinarrizko trikimailu batzuekin batera, gure helburuak erraz eta modu dibertigarrian lortzeko lan hau erraztuko digu. Tailer teoriko-praktiko honen bidez, zure mugikorrari ahalik eta etekin handiena ateratzen ikasiko duzu, zure jarraitzaileengan [...]

Lead Marketinari buruz jakin behar duzun guztia: kaptaziotik salmentaraino

Jardunaldi honetan Lead Marketinaren oinarriak ikasiko dituzu; oinarri horiek diziplina honen ikuspegi orokorra izateko aukera emango dizute, gero zure negozio/webgunean zein tresna eta estrategia aplikatu erabaki ahal izateko. Gehien erabiltzen diren lead iturri guztiak, horien alde onak eta txarrak, aurkeztuko dira eta Leads Marketin estrategia zuzena nola egin sakonduko da: kaptaziotik hasi eta salmentaraino. Programa ¿Zer da lead bat? ¿Eta zer da Lead Marketina? Zertarako balio du "Leads Marketin", "Lead Generation" edo leaden sorrera estrategia batek? [...]

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

R lengoaiako programazioaren hastapenak

R programazio- eta ingurune-lengoaia bat da, estatistikaren analisira bideratua. Datuen, matematika finantzarioen eta zenbait arloetako ikerkuntzen analitikarako asko erabiltzen da ere bai. Tresna multzo handia du, estatistikoak zein grafikoak. Ezaugarrien artean nabari da haren gaitasun grafikoa, aukera ematen duena kalitate handiko grafikoak egiteko aurrez prozesatutako datuak aurkezteko. Lantegi honen helburua da R lengoaiaren oinarrizko ezagutzak eskuratzea, estatistikaren analisiaren ikuspegitik. Software askeko tresna horren potentzialitateak eta abantailak ezagutzea, honako alderdi hauei dagokienez: deskribapena, estatistikaren analisia eta [...]

Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete. Facebook, Instagra, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta. Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial [...]

Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete. Facebook, Instagra, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta. Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial [...]

I+G-rako laguntzei buruzko tailerra (Hazitek, 64bis eta EIC Accelerator)

Programa: 10: 00-10: 20: Hazitek, SPRIko programaren arduradun Amaia Martinezen eskutik. Programaren helburua da industria-ikerketako edo garapen esperimentaleko proiektuak egiten laguntzea, bai lehiakorrak bai estrategikoak, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresa-sektorean. 10: 20-10: 40: 64BIS Amaia Legorburu adituaren eskutik (Lawesome). Programa hori interesgarria da hazteko finantzaketa behar duten eta zergetan kengarriak izan daitezkeen I+G+Bko gastuak dituzten enpresentzat. 10: 40-11: 00h: EIC Accelerator Izaskun Ruiz de Apodacaren eskutik. Europako programa honen helburua enpresak bultzatzea da, berrikuntza teknologikoak merkatura [...]

Ziurtagiri elektronikoak eta sinadura digitala, nola egin ez zenekien eta nori galdetu ez zenekien guztia

Urte asko daramatzagu enpresetan ziurtagiri digital mota eta formatu batzuk erabiltzen, baina mundu “mugatu” bat izan da beti,  “konjuru magiko” asko behar zituena funtziona zezaten. Tailer honen helburua da jakitea zer ziurtagiri mota dauden eta zer erakundek ematen dituzten gaur egun horrelako ziurtagiriak. Horren berri izatea baliagarri gertatuko zaizu jakiteko zein den egokiena zure jarduera profesionalerako, zure erakunderako edo zure jarduera berezirako. Tailer honetan, parte-hartzaile bakoitzak bere gailua (ordenagailu eramangarria, adibidez) ekar dezake, edo, bestela, [...]

Ezagutu CRM metodologiarik eraginkorrena zure bezeroekiko harremanak hobetze aldera

Pandemiaren ondorengo inguruneak bezeroekin harremanetan jartzeko modua aldarazi du, eta erronka handia izan da B2B eta B2C erakunde askorentzat, harremanetarako gune eta modu berriak bilatu behar izaten baitituzte. CRM bat ezinbesteko irtenbidea da bezeroekiko harremanak modu arin eta profesionalean kudeatzeko. Jardunaldi honetan, CRM estrategia batean jardunbiderik onenak planteatzen ikasiko duzu, salmenta-zikloa definitzetik hasi eta zure bezero bakoitzaren esperientzia pertsonalizatzeraino, hainbat kanalen bidez. Eta, horretaz gain, CRM estrategia bat arrakastaz abian jarri duten benetako enpresen esperientzia [...]