Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Email marketing erraza eta ekonomikoa, Easymailing-ekin (online)

“Email marketing” delakoa, behar bezala erabilita, marketin digitaleko teknikarik eraginkorrenetako eta ekonomikoenetako bat da. Hori dela eta, kanpaina masiboak bidaltzeko dozenaka tresna daude gaur egun merkatuan, denak ere zailtasun eta prezio desberdinetakoak. Erabiltzen erraza denez eta kuoten mailakatze progresiboa duenez, Easymailing oso tresna interesgarria da enpresa txiki eta ertainentzat, negozio txikientzat, startupentzat eta banakako profesionalentzat. Tailer honen bidez, Easymailing modu praktikoan erabiltzen ikasiko dugu, kontua sortu eta hasierako konfiguraziotik hasi eta lehen kanpainak diseinatu eta [...]

Email marketing erraza eta ekonomikoa, Easymailing-ekin (online)

“Email marketing” delakoa, behar bezala erabilita, marketin digitaleko teknikarik eraginkorrenetako eta ekonomikoenetako bat da. Hori dela eta, kanpaina masiboak bidaltzeko dozenaka tresna daude gaur egun merkatuan, denak ere zailtasun eta prezio desberdinetakoak. Erabiltzen erraza denez eta kuoten mailakatze progresiboa duenez, Easymailing oso tresna interesgarria da enpresa txiki eta ertainentzat, negozio txikientzat, startupentzat eta banakako profesionalentzat. Tailer honen bidez, Easymailing modu praktikoan erabiltzen ikasiko dugu, kontua sortu eta hasierako konfiguraziotik hasi eta lehen kanpainak diseinatu eta [...]

Timefulness 4.0. Nola irauli denbora-azterketak industrian? (online)

Industria 4.0 kontzeptua hitzaldi gehienetan gailentzen den bezala, badirudi ekoizpenaren funtsezko gaietako bat paradigma teknologikotik kanpo geratzen dela: ekoizpen-denboren azterketak. Enpresen% 70ek baino gehiagok ez du produktibitateari buruzko diagnostiko egokirik, eta horrek denbora estandarraren kalkulu deseguneratua dakar, eta batzuetan ez da existitzen. Denbora estandar findu gabe, ezinezkoa da prozesuei eragiten dieten xahutzeak detektatzea, desagerraraztea eta negozioa lehiakorrago egitea. Arazoa da denbora eta bere azterketen balorazioa aspergarria, zaharkitua eta kronometrodun ikuskatzaile baten ikusmenari (langileari kontuak ateratzen) lotua dela. Denbora atzean [...]

Event Series Atera etekina Zoomi

Atera etekina Zoomi

Tresna batek “lekua” egin badu gure bizitzan azken hilabeteotan hori Zoom izan da, zalantzarik gabe. Antolatzaile edo partaide gisa bilera, formazio saio, streaming ekitaldi… ugaritan egon gara duela hilabete batzuk ezagutu ere egiten ez genuen tresna bat baliatuz. Kontua da aukera eta konfigurazio mordoa dituela, horri esker oso tresna ahaltsu eta egokia da gure online presentzia proiektatzeko. Tailer honetan ikasiko duzu nola atera ahalik eta zuku handiena: konfigurazio aukerak, erabiltzaile rolak, beta funtzionalitateak, kamara birtuala, [...]

Event Series Atera etekina Zoomi

Atera etekina Zoomi

Tresna batek “lekua” egin badu gure bizitzan azken hilabeteotan hori Zoom izan da, zalantzarik gabe. Antolatzaile edo partaide gisa bilera, formazio saio, streaming ekitaldi… ugaritan egon gara duela hilabete batzuk ezagutu ere egiten ez genuen tresna bat baliatuz. Kontua da aukera eta konfigurazio mordoa dituela, horri esker oso tresna ahaltsu eta egokia da gure online presentzia proiektatzeko. Tailer honetan ikasiko duzu nola atera ahalik eta zuku handiena: konfigurazio aukerak, erabiltzaile rolak, beta funtzionalitateak, kamara birtuala, [...]

Argazki profesionalak zure mugikorrarekin Instagramerako (online)

Lortu irudi zaindu eta profesionala sare sozialetarako, salmentak handitzeko. Instagramek zure irudia islatzen du, eta zure produktu edo zerbitzua saldu ahal izateko zure argazkiak kalitatezkoak izatea behar duzu. Gure smartphoneak eskaintzen dizkigun aukera guztiak ezagutzeak, argazkigintza ulertzeko eta sare sozial honetan nola erabiltzen den ulertzeko oinarrizko trikimailu batzuekin batera, gure helburuak erraz eta modu dibertigarrian lortzeko lan hau erraztuko digu. Tailer teoriko-praktiko honen bidez, zure mugikorrari ahalik eta etekin handiena ateratzen ikasiko duzu, zure jarraitzaileengan [...]

Argazki profesionalak zure mugikorrarekin Instagramerako (online)

Lortu irudi zaindu eta profesionala sare sozialetarako, salmentak handitzeko. Instagramek zure irudia islatzen du, eta zure produktu edo zerbitzua saldu ahal izateko zure argazkiak kalitatezkoak izatea behar duzu. Gure smartphoneak eskaintzen dizkigun aukera guztiak ezagutzeak, argazkigintza ulertzeko eta sare sozial honetan nola erabiltzen den ulertzeko oinarrizko trikimailu batzuekin batera, gure helburuak erraz eta modu dibertigarrian lortzeko lan hau erraztuko digu. Tailer teoriko-praktiko honen bidez, zure mugikorrari ahalik eta etekin handiena ateratzen ikasiko duzu, zure jarraitzaileengan [...]

IoT – LoRaWAN: Ezagutu nola lagun diezazukeen zure enpresaren digitalizazioan eta eraldaketa energetikoan

Eskura dauden garapen teknologiko berriekin, IoT delakoak aukera berriak ematen ditu industriaren monitorizazio-, kudeaketa-, kontrol- eta jarduketa-lanak egiteko, lehen burutzeko konplexuegiak ziren, gizakien esku-hartzea behar zuten edo oso garestiak ziren lanei dagokienez, hala nola: datuak biltzea, datuak aztertzea, erabakiak hartzea eta jardutea. Gailuen eta sentsoreen konektibitateari esker, ekoizpen-prozesuak hobeto kontrolatzen dira, eta horri esker produktuak behin eta berriz sortzen dira, bai eta espero den kalitatean lortu ere. Serieko industrializazioaren kontzeptu horrek urte askotako ibilbidea izan [...]

Sare Sozialen 2.0 Komunikazio Plana

2.0 webgunea agertu zenetik, erakunde guztiek, modu kontzientean edo ez, teknologia berriak beren barne komunikazioan, hornitzaileekiko komunikazioan nahiz publikoarekiko komunikazioan erabiltzeko aukera planteatu dute. Eta erabaki horretan oinarrituta, batzuek teknologia berriak integratzea erabaki dute, eta beste batzuek ez ikusiarena egitea. Baina, askotan, zalantza sortzen da bi aukeretako edozein azterketa serio batean oinarrituta ote dagoen edo, aitzitik, erabaki hori "modaren" ondorio izan ote den edo modari jarraitu nahi ez izatearen eta sare sozialetan egon nahi ez [...]

Sare Sozialen 2.0 Komunikazio Plana

2.0 webgunea agertu zenetik, erakunde guztiek, modu kontzientean edo ez, teknologia berriak beren barne komunikazioan, hornitzaileekiko komunikazioan nahiz publikoarekiko komunikazioan erabiltzeko aukera planteatu dute. Eta erabaki horretan oinarrituta, batzuek teknologia berriak integratzea erabaki dute, eta beste batzuek ez ikusiarena egitea. Baina, askotan, zalantza sortzen da bi aukeretako edozein azterketa serio batean oinarrituta ote dagoen edo, aitzitik, erabaki hori "modaren" ondorio izan ote den edo modari jarraitu nahi ez izatearen eta sare sozialetan egon nahi ez [...]

Argazki profesionalak zure mugikorrarekin Instagramerako (online)

Lortu irudi zaindu eta profesionala sare sozialetarako, salmentak handitzeko. Instagramek zure irudia islatzen du, eta zure produktu edo zerbitzua saldu ahal izateko zure argazkiak kalitatezkoak izatea behar duzu. Gure smartphoneak eskaintzen dizkigun aukera guztiak ezagutzeak, argazkigintza ulertzeko eta sare sozial honetan nola erabiltzen den ulertzeko oinarrizko trikimailu batzuekin batera, gure helburuak erraz eta modu dibertigarrian lortzeko lan hau erraztuko digu. Tailer teoriko-praktiko honen bidez, zure mugikorrari ahalik eta etekin handiena ateratzen ikasiko duzu, zure jarraitzaileengan [...]

Lead Marketinari buruz jakin behar duzun guztia: kaptaziotik salmentaraino

Jardunaldi honetan Lead Marketinaren oinarriak ikasiko dituzu; oinarri horiek diziplina honen ikuspegi orokorra izateko aukera emango dizute, gero zure negozio/webgunean zein tresna eta estrategia aplikatu erabaki ahal izateko. Gehien erabiltzen diren lead iturri guztiak, horien alde onak eta txarrak, aurkeztuko dira eta Leads Marketin estrategia zuzena nola egin sakonduko da: kaptaziotik hasi eta salmentaraino. Programa ¿Zer da lead bat? ¿Eta zer da Lead Marketina? Zertarako balio du "Leads Marketin", "Lead Generation" edo leaden sorrera estrategia batek? [...]