Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Logistika eta nazioartekotzea merkataritza elektronikoan (online)

Entregatzeko modua eta epeak funtsezkoak dira bezeroari zerbitzu ona emateko. Hori dela eta, ezinbesteko alderdia da merkataritza elektronikoan. Nola erabaki zer eredu logistiko datorkion ondoen gure onlineko dendari? Jardunaldi honetan, Nicolás Mouze-k -merkataritza elektronikoko logistikan, esportazioan eta nazioartekotzean aditua, eta DHLko marketin- eta salmenta-zuzendaria- azalduko digu zer funtsezko faktorek osatzen duten eredu logistiko bat, geurea hautatzerakoan irizpideak argiago izan ditzagun. Prozesu konplexua denez eta aukera asko eskaintzen dituenez, nazioartekotzean jarriko dugu arreta bereziki.

Email marketing erraza eta ekonomikoa, Easymailing-ekin (online)

“Email marketing” delakoa, behar bezala erabilita, marketin digitaleko teknikarik eraginkorrenetako eta ekonomikoenetako bat da. Hori dela eta, kanpaina masiboak bidaltzeko dozenaka tresna daude gaur egun merkatuan, denak ere zailtasun eta prezio desberdinetakoak. Erabiltzen erraza denez eta kuoten mailakatze progresiboa duenez, Easymailing oso tresna interesgarria da enpresa txiki eta ertainentzat, negozio txikientzat, startupentzat eta banakako profesionalentzat. Tailer honen bidez, Easymailing modu praktikoan erabiltzen ikasiko dugu, kontua sortu eta hasierako konfiguraziotik hasi eta lehen kanpainak diseinatu eta [...]

Email marketing erraza eta ekonomikoa, Easymailing-ekin (online)

“Email marketing” delakoa, behar bezala erabilita, marketin digitaleko teknikarik eraginkorrenetako eta ekonomikoenetako bat da. Hori dela eta, kanpaina masiboak bidaltzeko dozenaka tresna daude gaur egun merkatuan, denak ere zailtasun eta prezio desberdinetakoak. Erabiltzen erraza denez eta kuoten mailakatze progresiboa duenez, Easymailing oso tresna interesgarria da enpresa txiki eta ertainentzat, negozio txikientzat, startupentzat eta banakako profesionalentzat. Tailer honen bidez, Easymailing modu praktikoan erabiltzen ikasiko dugu, kontua sortu eta hasierako konfiguraziotik hasi eta lehen kanpainak diseinatu eta [...]

Timefulness 4.0. Nola irauli denbora-azterketak industrian? (online)

Industria 4.0 kontzeptua hitzaldi gehienetan gailentzen den bezala, badirudi ekoizpenaren funtsezko gaietako bat paradigma teknologikotik kanpo geratzen dela: ekoizpen-denboren azterketak. Enpresen% 70ek baino gehiagok ez du produktibitateari buruzko diagnostiko egokirik, eta horrek denbora estandarraren kalkulu deseguneratua dakar, eta batzuetan ez da existitzen. Denbora estandar findu gabe, ezinezkoa da prozesuei eragiten dieten xahutzeak detektatzea, desagerraraztea eta negozioa lehiakorrago egitea. Arazoa da denbora eta bere azterketen balorazioa aspergarria, zaharkitua eta kronometrodun ikuskatzaile baten ikusmenari (langileari kontuak ateratzen) lotua dela. Denbora atzean [...]

Event Series Atera etekina Zoomi

Atera etekina Zoomi

Tresna batek “lekua” egin badu gure bizitzan azken hilabeteotan hori Zoom izan da, zalantzarik gabe. Antolatzaile edo partaide gisa bilera, formazio saio, streaming ekitaldi… ugaritan egon gara duela hilabete batzuk ezagutu ere egiten ez genuen tresna bat baliatuz. Kontua da aukera eta konfigurazio mordoa dituela, horri esker oso tresna ahaltsu eta egokia da gure online presentzia proiektatzeko. Tailer honetan ikasiko duzu nola atera ahalik eta zuku handiena: konfigurazio aukerak, erabiltzaile rolak, beta funtzionalitateak, kamara birtuala, [...]