Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Araba EKIN

BIC Araba

Programa: - 9.30: BIC ARABA TKNIKAren aurkezpena - 9.45: PowerfulTree hitzaldia - 10.25: Optimus3D hitzaldia - 11.05 - 11.35: Optimus3D instalazioak eta errealitate birtualeko betaurrekoak bisitatzea - 12.05-13.10: dinamikoak eta betaurrekoak probatu ez dituztenek dinamikan zehar egin ahal izango dute - 13.10 -13.30: ideien aurkezpena eta amaiera

Zure datuak, zure lehiarako abantaila. BI kasu praktikoak (online)

Erabakiak azkar eta jakinaren gainean hartzea ezinbestekoa da zure enpresaren lehiakortasuna bermatzeko. Erakunde guztiek dituzte gaur egun datu-bolumen handiak, enpresaren aktibo bat gehiago batira. Hala ere, honako hauekin egiten dugu topo: Hainbat sistematan sakabanatutako informazioa Intuiziozko erabakiak hartzea, datu objektiborik ez dagoelako Informazio estatikoa eta eskasa lortzera bideratutako baliabide kopuru handiak Helburuen barne-komunikazioa eta jardunaren ebaluazioak erraztuko lituzkeen sistemarik eza. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. Helburuak Nola aplika dezaket BI nire erakundean Power [...]

Adimen Artifizialeko proiektuei aplikatutako datu pertsonalen babesa

Saio honetan, datuak babesteari buruzko gaiak landuko ditugu, Inteligentzia Artifizialeko soluzioen enpresa garatzaile/fabrikatzaile eta erabiltzaileentzat kontuan hartu beharrekoak. Adimen artifizialean oinarritutako egungo irtenbideak edozein enpresaren eskura daude, eta eguneroko egoeretan aurkitzen ditugu, hala nola: Interneteko bilatzaileak; Bezeroari arreta emateko chatbotak edo elkarrizketa-plataformak; Erabiltzaileak autentifikatzeko edo identifikatzeko sistemak, aurpegiak, hatz-markak eta abar ezagutuz. On line iragarkiak pertsonalizatzea; Bezeroaren profilean eta erosketen azterketan oinarritutako produktuen gomendioak. Sare sozialen monitorizazioa. Giza baliabideetako hautagaiak hautatzea. Finantza-zerbitzuak (kredituak edo hipotekak [...]

Zereginen automatizazioa Microsoft Power Automaterekin – (online)

Astean zehar orduak eta orduak ematen badituzu ekintza errepikakor berberak egiten, denbora galtzen ari zara. Prozesu horiek identifikatzeko gai bazara, horiek automatikoki garatzeko aukera ematen dizuten software-soluzioak daude. Horietako bat Microsoft Power Automate da (lehen Flow bezala ezagutzen zena). Power Automate oso tresna indartsua da, eta, horri esker, 500 zerbitzutik gora (Microsoftenak eta hirugarrenenak) hodeian elkarrekin konektatu ahal izango dituzu. Pentsatu egunero denbora lapurtzen dizuten zeregin horietan. % 100 praktikoa den ikastaro honetan, zeregin horiek [...]

Zereginen automatizazioa Microsoft Power Automaterekin – (online)

Astean zehar orduak eta orduak ematen badituzu ekintza errepikakor berberak egiten, denbora galtzen ari zara. Prozesu horiek identifikatzeko gai bazara, horiek automatikoki garatzeko aukera ematen dizuten software-soluzioak daude. Horietako bat Microsoft Power Automate da (lehen Flow bezala ezagutzen zena). Power Automate oso tresna indartsua da, eta, horri esker, 500 zerbitzutik gora (Microsoftenak eta hirugarrenenak) hodeian elkarrekin konektatu ahal izango dituzu. Pentsatu egunero denbora lapurtzen dizuten zeregin horietan. % 100 praktikoa den ikastaro honetan, zeregin horiek [...]

Errealitate areagotua ecommerce-rako (online)

Gaur egun, inork ez ditu eztabaidatzen e-commerce-aren onura handiak, ezta bere hazkunde geldiezina ere. Hala ere, ados egongo gara merkataritza tradizionalaren aurrean desabantaila argia duela esatean: produktu edo zerbitzuekin ikusteko, ukitzeko, probatzeko edo esperimentatzeko ezintasuna. Ba al dugu modurik mundu fisikoak online eskaintzen digun esperientzia sentsorial horretara hurbiltzen saiatzeko? Erantzuna baiezkoa da. Errealitate areagotuari esker, gure e-commerce erabiltzaileen esperientzia aberastu dezakegu, haien gogobetetzea areagotzeko, erabiltzaile-esperientzia hobetzeko eta bihurketa areagotzeko. Tailer honetan gure online negozioetan errealitate [...]

Errealitate areagotua ecommerce-rako (online)

Gaur egun, inork ez ditu eztabaidatzen e-commerce-aren onura handiak, ezta bere hazkunde geldiezina ere. Hala ere, ados egongo gara merkataritza tradizionalaren aurrean desabantaila argia duela esatean: produktu edo zerbitzuekin ikusteko, ukitzeko, probatzeko edo esperimentatzeko ezintasuna. Ba al dugu modurik mundu fisikoak online eskaintzen digun esperientzia sentsorial horretara hurbiltzen saiatzeko? Erantzuna baiezkoa da. Errealitate areagotuari esker, gure e-commerce erabiltzaileen esperientzia aberastu dezakegu, haien gogobetetzea areagotzeko, erabiltzaile-esperientzia hobetzeko eta bihurketa areagotzeko. Tailer honetan gure online negozioetan errealitate [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu – Eguneratua (online)

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Duela gutxi Google-k bere plataforma guztia eguneratu du eta publizitate-akzio guztien errendimendu handiena lortzeko garrantzitsuak diren berritasunak eta aldaketak gehitu ditu. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan [...]

Zerbitzu eta produktuetarako Rapid Prototyping. Asmatu eta probatu itzazu soluzioak modu arinean, eta egokitu zaitez merkatuaren aldaketetara (online)

Rapid Prototyping prozesu esperimental bat da, fabrikazio industrialeko inguruneetan eta produktuak, zerbitzuak eta diseinu estrategikoa diseinatzeko prozesuetan erabiltzen dena. Epe luzerako arazoak saihesten ditu, konponbide hobeak eta azkarragoak sortzea ahalbidetzen du, taldeak lerrokatzen ditu, ikuspegiak bateratuz eta ikuspegia doituz, eta aldaketetara ia berehala egokitzen da, ideiak egia bihurtzeko eta probatzeko aukera emanez. Eta ingurune horietan hain ondo funtzionatzen badu... Zergatik ez aplikatu beste edozein negozio-erronkatan? Rapid prototyping prozesuak aplikatuta, gai izango gara merkatu-analisietan oinarritutako ideiak [...]

Zure Plan Digitala, funtsezkoa egoera sozial berrian (Online)

Zure negozioa digitalizatzea funtsezkoa da gizarte-egoera berri honetan. Planifika ezazu zure Marketin Online estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Lantegi praktikoa, zure negozioaren egoera digitala eta landu beharreko alderdiak ezagutzeko, betiere hedapen, erakarpen, bihurketa, salmenta eta online fidelizazioko emaitzak lortze aldera. Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. 15 lagunentzat mugatua. Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio ere; enpresa, proiektu eta [...]

Zure Plan Digitala, funtsezkoa egoera sozial berrian (Online)

Zure negozioa digitalizatzea funtsezkoa da gizarte-egoera berri honetan. Planifika ezazu zure Marketin Online estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Lantegi praktikoa, zure negozioaren egoera digitala eta landu beharreko alderdiak ezagutzeko, betiere hedapen, erakarpen, bihurketa, salmenta eta online fidelizazioko emaitzak lortze aldera. Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. 15 lagunentzat mugatua. Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio ere; enpresa, proiektu eta [...]

Zure Plan Digitala, funtsezkoa egoera sozial berrian (Online)

Zure negozioa digitalizatzea funtsezkoa da gizarte-egoera berri honetan. Planifika ezazu zure Marketin Online estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Lantegi praktikoa, zure negozioaren egoera digitala eta landu beharreko alderdiak ezagutzeko, betiere hedapen, erakarpen, bihurketa, salmenta eta online fidelizazioko emaitzak lortze aldera. Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online. 15 lagunentzat mugatua. Helburua Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio ere; enpresa, proiektu eta [...]