Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Copywriting eta storytelling, Instagram, Facebook eta LinkedIn-erako: estrategia, plangintza eta edukien idazketa (Online)

Eduki bereizgarri bat sortzea, bezero potentzialen arreta erakarriko duena, ikusle huts izatetik jarraitzaile izatera pasa daitezen, ondoren zale izatera (gomenda zaitzaten) eta, azkenik, bezero izatera. Helburua Estrategia batekin lan egingo duzu, gero ondo bideratutako egutegi bat sortzeko, eta, jakina, copywriting eta storytelling teknikak erabiltzen ikasiko duzu zure audientzia konkistatzeko. Nori Zuzendua Negozio-jabeak edo sare sozialak kudeatzeaz arduratzen direnak, beren sare sozialetan komunitate fidela sortu nahi dutenak, ikusgaitasun objektiboa lortzeko eta, epe luzera, behar zaituztela uste duten bezeroak inguratzeko. Tailer [...]

Copywriting eta storytelling, Instagram, Facebook eta LinkedIn-erako: estrategia, plangintza eta edukien idazketa (Online)

online

Eduki bereizgarri bat sortzea, bezero potentzialen arreta erakarriko duena, ikusle huts izatetik jarraitzaile izatera pasa daitezen, ondoren zale izatera (gomenda zaitzaten) eta, azkenik, bezero izatera. Helburua Estrategia batekin lan egingo duzu, gero ondo bideratutako egutegi bat sortzeko, eta, jakina, copywriting eta storytelling teknikak erabiltzen ikasiko duzu zure audientzia konkistatzeko. Nori Zuzendua Negozio-jabeak edo sare sozialak kudeatzeaz arduratzen direnak, beren sare sozialetan komunitate fidela sortu nahi dutenak, ikusgaitasun objektiboa lortzeko eta, epe luzera, behar zaituztela uste duten bezeroak inguratzeko. Tailer [...]

Python aurreratua datuen analisia egiteko (online)

online

Python Adimen Artifizialeko eta Datuen Analisiko prozesuak egiteko gaur egun dagoen lengoaia nagusietako bat da. Hala ere, datuak aztertzeko prozesu bat egiteko, beharrezkoa da datuak behar bezala tratatzea, Adimen Artifizialeko sistema baterako input egokia izan daitezen. Tailer honetan, datuen maneiuan sakonduko da, bai hainbat taulatan, bai taula berean, eta datuen kalitatea hobetuko da, ikasleek beharrezko ezagutzak eskura ditzaten, beren datuak Inteligentzia Artifizialeko sistema baterako input balioduna izan daitezen. Ikastaro hau online emango da zoom-konferentzia bideo-plataformaren [...]

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu – Eguneratua (online)

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Duela gutxi Google-k bere plataforma guztia eguneratu du eta publizitate-akzio guztien errendimendu handiena lortzeko garrantzitsuak diren berritasunak eta aldaketak gehitu ditu. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan [...]

Arabako startupak finantzatzeko aukerak: jardunaldia eta CDTIrekin banakako bilera (NEOTEC)

online

[2022/03/30] CDTI (NEOTEC) - Presentziala- Horrez gain, jardunaldi bat antolatu dugu martxoaren 30ean, 11: 30ean, NEOTEC 2022ren nobedadeen berri emateko, Europar Batasuneko Programen Zuzendaritzako eta CDTIko Lurralde Lankidetzako Pilar Románen eskutik. Ondoren, banakako bilerak egin ahal izango dira hizlariaren eta Neotec Programa eskatu nahi duten enpresen artean. Horregatik, jardunaldian parte hartu nahi duzuenok izena eman dezakezue esteka honetan. Urtero, CDTIk NEOTEC programa jartzen du abian, oinarri teknologikoko enpresak sortzen eta finkatzen laguntzeko. Oraindik ez da [...]

Python aurreratua datuen analisia egiteko (online)

online

Python Adimen Artifizialeko eta Datuen Analisiko prozesuak egiteko gaur egun dagoen lengoaia nagusietako bat da. Hala ere, datuak aztertzeko prozesu bat egiteko, beharrezkoa da datuak behar bezala tratatzea, Adimen Artifizialeko sistema baterako input egokia izan daitezen. Tailer honetan, datuen maneiuan sakonduko da, bai hainbat taulatan, bai taula berean, eta datuen kalitatea hobetuko da, ikasleek beharrezko ezagutzak eskura ditzaten, beren datuak Inteligentzia Artifizialeko sistema baterako input balioduna izan daitezen. Ikastaro hau online emango da zoom-konferentzia bideo-plataformaren [...]

Copywriting eta storytelling, Instagram, Facebook eta LinkedIn-erako: estrategia, plangintza eta edukien idazketa (Online)

Eduki bereizgarri bat sortzea, bezero potentzialen arreta erakarriko duena, ikusle huts izatetik jarraitzaile izatera pasa daitezen, ondoren zale izatera (gomenda zaitzaten) eta, azkenik, bezero izatera. Helburua Estrategia batekin lan egingo duzu, gero ondo bideratutako egutegi bat sortzeko, eta, jakina, copywriting eta storytelling teknikak erabiltzen ikasiko duzu zure audientzia konkistatzeko. Nori Zuzendua Negozio-jabeak edo sare sozialak kudeatzeaz arduratzen direnak, beren sare sozialetan komunitate fidela sortu nahi dutenak, ikusgaitasun objektiboa lortzeko eta, epe luzera, behar zaituztela uste duten bezeroak inguratzeko. Tailer [...]

Copywriting eta storytelling, Instagram, Facebook eta LinkedIn-erako: estrategia, plangintza eta edukien idazketa (Online)

online

Eduki bereizgarri bat sortzea, bezero potentzialen arreta erakarriko duena, ikusle huts izatetik jarraitzaile izatera pasa daitezen, ondoren zale izatera (gomenda zaitzaten) eta, azkenik, bezero izatera. Helburua Estrategia batekin lan egingo duzu, gero ondo bideratutako egutegi bat sortzeko, eta, jakina, copywriting eta storytelling teknikak erabiltzen ikasiko duzu zure audientzia konkistatzeko. Nori Zuzendua Negozio-jabeak edo sare sozialak kudeatzeaz arduratzen direnak, beren sare sozialetan komunitate fidela sortu nahi dutenak, ikusgaitasun objektiboa lortzeko eta, epe luzera, behar zaituztela uste duten bezeroak inguratzeko. Tailer [...]

#pintxoBIC 🍖 + Korrika 🏃‍♀️🏃🏻‍♂️

BIC Araba

Seigarren olatuak ez zigun utzi iazko urtearen amaieran #pintxoBIC bat antolatzen, enpresa eta proiektu berriei ongietorria emateko. Beraz, egoerak horretarako aukera ematen duen honetan, berriro ekingo diogu ekitaldiari, batez ere elkar ezagutzeko eta BIC Araba komunitatearen berrikuntzen berri izateko balio behar baitu. Jantoki-terraza espazio berrian egingo dugun #pintxoBIC presentziala izango da berriro ere, eta, beti bezala, aukera berriak sor daitezkeen taldeak eta enpresak aurrez aurre ezagutzeko balioko du. Data eman: apirilak 1, 13: 00etatik 15: [...]

Ekintzailetza tailerrak – Vitoria-Gasteizko Udala

BIC Araba

Ekintzailetza-tailerrak   2022ko maiatza. Online. Gai horiei buruzko ezagutzak eta trebetasunak zabaldu nahi dituzten ekintzaileei zuzenduak: Ekonomia soziala: lan-sozietateak eta kooperatiba txikiak (maiatzaren 17a, 9:30 - 13:00) Kontsumitzeko eta gatazkak konpontzeko legezko betebeharrak (maiatzaren 18an, 9: 30ean, 11: 00etan) Nola aurre egin ekiteko beldurrei? (Maiatzaren 24tik 26ra, 9: 30etik 13: 30era) Nola lortu lehen bezeroak (maiatzaren 31tik ekainaren 2ra, 9: 30etik 13: 30era)

Nola izan enpresa ekintzaileagoa. Barne-ekintzailetzarako laguntzak Araban

Publiko hartzailea: Industria-jarduerak garatzen dituzten edo zerbitzu aurreratuak eskaintzen dituzten enpresen jabeak eta zuzendaritza-taldeak Helburuak: Gure enpresen DNA ekintzailea indartzeko arrazoiak eta aukerak ulertzea. Negozio berriak arrakastaz abiarazi dituzten gure inguruko “enpresa ekintzaileen” esperientziak partekatzea. Enpresa-negozio berriak etengabe eta sistematikoki aztertu eta sortzeko helburua duen EJGV-SPRIren Barnekintzaile programa berria bertatik bertara ezagutzea. Antzeko premiak dituzten enpresen arteko elkarrizketa eta trukea bultzatzea. Egitaraua eta izena-ematea: https://agenda.spri.eus/laguntzak/nola-izan-enpresa-ekintzaileagoa-barne-ekintzailetzarako-laguntzak-araban/

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]