Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

“Biozientziak-Osasuna ekosistema”

Bic Araba- Sala encounter

Datorren maiatzaren 18an, 11: 30etik 13: 00etara, BIC Araban antolatu dugun Biozientzia-Osasuna ekosistema eta ondorengo networkinga, Basque Health Clusterraren eskutik. Programa Biozientziak-Osasuna sektorea zenbakitan Basque Health Klusterraren jarduera Nola elkartu Basque Health Clusterrera Aurkezpenen txanda eta luncha Izena EMATEAK: maiatzaren 11 baino lehen esteka honetan https://forms.gle/6AU8LHVanzDVuJXq9 Edozein kontsulta egiteko, jar zaitezte gurekin harremanetan,

Merkataritza elektronikoan gure leialtze-estrategia nola diseinatu (online)

online

Prozesuan CRMak eta automatizazioak txertatzearen onurak. Jardunaldi honetan, bezeroak leialtzearen onurez hitz egingo digu Esther Realizak, eta gure leialtze-estrategia definitzen lagunduko digu, bere esperientziako kasu errealak partekatuz. Arreta berezia jarriko dugu bezeroak kudeatzeko tresnetan (adibidez, CRMetan), gure leialtze-ekintzak gauzatzen lagunduko baitigute. Esther CRM managerra da Promofarma.com-en, non customer journey eta mezu elektroniko bidezko marketin-kanpaina segmentatuak eta bezeroak leialtzera eta erakartzera bideratuak lantzen baititu, bai B2B motakoak, bai B2C motakoak. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da [...]

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

Event Series Prueba Startup

Prueba Startup

Sala B Vital Dendaraba

Objetivo: Curso en el que se profundizará en las metodologías y conocimientos necesarios para invertir en startups y proyectos de emprendedores aprendiendo de casos prácticos, junto a expertos, analistas y reconocidos inversores, así como emprendedores de éxito. Dirigido a: Personas interesadas en invertir en proyectos emprendedores y startups, no importando la experiencia previa en el sector. Jueves 26 de Mayo (9:00 a 17:30) 1. Introducción: donde y cuando invertir, principios básicos del riesgo de [...]

Metaverso: teknologia eta negozio-itxaropenak

Parque Tecnologico de Alava. Edificio Central. , España

2021eko urrian, Mark Zuckerbergek iragarri zuen bere enpresaren izena aldatu egingo zuela Facebook-etik «meta» -ra, eta bere ikuspegia eta ahaleginak Metaverso-ren sorreran zentratuko zituela datozen hamar urteetan, hype mediatiko handi bat eraginez: egun batetik bestera, badirudi dena Metaverso dela. Hala eta guztiz ere, zibermunduaren kontzeptua ez da, hain zuzen ere, gauza berria. Metaverso izenak, zehazki, Neal Stephensonek 1992an argitaratutako Snow Crash eleberrian irudikatutako zibermunduan du jatorria. Eta 2003an, duela ia 20 urte, Second Life argitaratu [...]

Barnetegi Teknologiko – Aztertu zure datuek Power BIrekin hasieratik bukaera arte

Parador de Argomaniz Dirección: Ctra. N--1, km 363, 01192 Argómaniz, Álava, Argómaniz, Álava, España

Datuak eta hauen tratamendua alderdi kritikoa bilakatu dira enpresen ezagutzaren eremu guztietan (finantzak, salmentak, errentagarritasuna, ekoizpena, kostuak, erosketak, logistika, stockak, produktibitatea, errendimendua, kalitatea, bezeroen kudeaketa, marketin digital ekintzen jarraipena, web analisia, sare sozialak…). Gero eta handiagoa da merkatuan dauden datu inteligentzia eta analisi tresnen eskaintza, hauen helburua da soluzioa ematen ahalegintzea enpresa hauek duten analisi eta bistaratze beharrari. Urte gutxitan Power BI merkatuko liderra bilakatu da Business Intelligence tresnatan. Arrazoia oso sinplea da. Izan ere, [...]

€50

Merkataritza elektronikorako web-analitika (online)

online

Web-analitikari esker, gure estrategiaren emaitzak, gure inbertsioaren eraginkortasuna, neurtu ahal izango ditugu, eta, espero ditugun emaitzak lortzen ari ez bagara, gure webgunean eta gure marketin-ekintzen planteamenduan hobetu beharreko alderdiak identifikatu ahal izango ditugu. Merkataritza elektronikoan emaitzak neurtu nahi ditugunean, beste web mota batzuetan ez bezala ekiten zaio web-analitikari. Idoia Barruetak (LIN3s-ko analista digitala eta web-analitikako trebatzailea) onlineko salmentan neurtu beharreko alderdi garrantzitsuenak ulertzen lagunduko digu, baita haiek behar bezala aztertzeko aukera emango diguten funtzionalitate tekniko espezifikoak ulertzen [...]

Merkataritza elektronikorako web-analitika (online)

online

Web-analitikari esker, gure estrategiaren emaitzak, gure inbertsioaren eraginkortasuna, neurtu ahal izango ditugu, eta, espero ditugun emaitzak lortzen ari ez bagara, gure webgunean eta gure marketin-ekintzen planteamenduan hobetu beharreko alderdiak identifikatu ahal izango ditugu. Merkataritza elektronikoan emaitzak neurtu nahi ditugunean, beste web mota batzuetan ez bezala ekiten zaio web-analitikari. Idoia Barruetak (LIN3s-ko analista digitala eta web-analitikako trebatzailea) onlineko salmentan neurtu beharreko alderdi garrantzitsuenak ulertzen lagunduko digu, baita haiek behar bezala aztertzeko aukera emango diguten funtzionalitate tekniko espezifikoak ulertzen [...]

€50

Innoekin tailerra: “Jabetza industriala (patenteak, erabilgarritasun-ereduak, markak, etab.) proiektu batean sartzea”

BIC Araba

BIC Arabatik azpimarratzen dugu oso garrantzitsua dela jabetza industriala (proiektuak, erabilgarritasun-ereduak, markak, etab.) abiarazten ari zareten proiektuetan txertatzea. Estrategia hori planifikatzen laguntzeko, Innoekin tailer presentzial berri bat antolatu dugu ekainaren 7an, 9:00etatik 11:00etara gure instalazioetan. Egitaraua: Jabetza industriala proiektu batean txeratzea: - Proiektu batean ukiezinak aztertzea: patenteak, erabilgarritasun-ereduak, markak, softwarea, datuen babesa, domeinuak, etab. - Identifikatutako aktiboak babesteko estrategia integrala garatzea. - Babes-formula osagarriak ezartzea: kontratuak, lehiaren zaintza - Merkatuko ziurgabetasuna minimizatzea: O Arau-haustearen analisia [...]

Barnetegi Teknologikoa (Turismo Sektorea) – “Marketing digitalari esker kaptazio eta bezero fideltasuna hobetu”

Parador de Argomaniz Dirección: Ctra. N--1, km 363, 01192 Argómaniz, Álava, Argómaniz, Álava, España

Turismo sektoreko negozio baten jabe edo kudeatzailea bazara eta zure negozioa sustatzeko modu berriak bilatu nahi badituzu marketin digitaleko ekintzen bidez, Spri-k eta Basquetur-ek antolatutako eguneko tailer trinko honetan parte hartzera gonbidatzen zaitugu.   Tailerrean zehar: Zure marketin digitaleko akzio planean hobetzeko arloak identifikatu, zure webgunearen SEOa, edukiak eta erabilgarritasuna hasiera puntutzat hartuz Sare sozialetan, posta elektronikoetan edo publizitatean egindako ekintzen errentagarritasuna neurtzen ikasi Eta aditu batek zure orriaren auditoria txiki bat egiteko aukera hobekuntza puntuak [...]

€20

Merkataritza elektronikorako web-analitika (online)

online

Web-analitikari esker, gure estrategiaren emaitzak, gure inbertsioaren eraginkortasuna, neurtu ahal izango ditugu, eta, espero ditugun emaitzak lortzen ari ez bagara, gure webgunean eta gure marketin-ekintzen planteamenduan hobetu beharreko alderdiak identifikatu ahal izango ditugu. Merkataritza elektronikoan emaitzak neurtu nahi ditugunean, beste web mota batzuetan ez bezala ekiten zaio web-analitikari. Idoia Barruetak (LIN3s-ko analista digitala eta web-analitikako trebatzailea) onlineko salmentan neurtu beharreko alderdi garrantzitsuenak ulertzen lagunduko digu, baita haiek behar bezala aztertzeko aukera emango diguten funtzionalitate tekniko espezifikoak ulertzen [...]