Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

Enpresak sortzeko ikastaroa – Gasteizko Udalarena

online

Enpresak sortzeko ikastaroa Maiatzaren 9tik 16ra, 9: 30etik 13: 30era, online formatuan. Negozio-ideia bat duten eta norberaren konturako lanaren aukera planteatzen duten pertsonei zuzenduta. Â Ikastaroaren helburuak honako hauek dira: zure ideia proiektu bideragarri bihurtzeko ezinbestekoak diren alderdiak ebaluatu ahal izatea, zure zalantzak argitzea, plangintza egitea eta zure ideiari sendotasuna ematea, eta zure enpresa-proiektuaren bideragarritasun-azterketa bat lortzea. Informazio gehiago: https://www.vitoria-gasteiz.org/wb021/was/contenidoAction.do?idioma=es&uid=u_29566326_17fd909cc08__7e39

Finkatu zure startuparen funtsezko puntuak

BIC Araba

Zure startuparen puntu nagusiak finkatu ditu. Maiatzaren 11n izango da, 9: 00etatik 13: 00etara, BIC Araban. Saio honen lehen helburua proiektu/startup bakoitzaren egungo erronkak identifikatzea da. Azterketa egin ondoren, negozioa hobetzeko eta indartzeko No-Code tresnen ezaugarriak ezagutuko ditugu. Bezeroen arazoak konpontzen eta entzuten ari zara? Zure bezeroak ondo zehaztuta dituzu? Zer irtenbide eskaintzen duzu? Azkar testatu al daitezke irtenbide berriak? Ba al dago merkatu berririk? Nola doaz zure salmentak eta metrikak? Zer hobetu edo testatu [...]

Sare sozialak merkataritza elektronikoan (online)

online

Sare sozialak gero eta garrantzi handiagoa hartzen ari dira bezeroak erakartzeko, konektatuta egoteko eta gure salmentak bultzatzeko kanal gisa. Are gehiago, iragarri da gutxi barru ordainketak egin ahal izango direla Facebook, Instagram eta WhatsApp bidez; beraz, salmenta zuzeneko kanal bihurtuko dira. Sare sozialak behar bezala daude sartuta zure merkataritza elektronikoko estrategia komertzialean? Ikastaro honek teoria eta praktika uztartuko ditu, sare sozialetan zure salmenta-estrategia zehazten laguntzeko: Google My Business, Facebook, Instagram, WhatsApp, YouTube eta TikTok gazteena. Ikusiko dugu nola definitu gure [...]

Eraldaketa digitaleko prozesuak Euskadin. Aditu, enpresa eta Administrazioaren arteko topaketak

Parque Tecnologico de Alava. Edificio Central. , España

Jardunaldi horretan, Euskadiko gizarte digitalaren egungo eta etorkizuneko erronkak aztertuko dira. Genís Rocaren hitzaldi magistralaz gain, Euskadiko digitalizazio-prozesuen eragile dinamizatzaileek (IZENPE, EJIE, SPRI eta METAPOSTA) beren testigantzak emango dituzte eraldaketa digital integrala lortzeko bidean dauden erakundeen jardunbide egokien testigantzekin batera (AERNNOVA, LANTEK, GUREAK, EHU eta EGIBIDE). Ekitaldiak, gainera, sinadura eta ziurtapen digitalari, zibersegurtasunari eta postontzi digitalari buruzko hainbat tailer praktiko izango ditu. Bertan, bertaratzen diren pertsonek beren ezagutzak areagotu ahal izango dituzte eta beren ingurune [...]

Nola bermatu 24 x 7 arreta zerbitzua No-code Chatbot bat erabiliz

BIC Araba

Chatbotak gero eta ohikoagoak dira 24x7 arreta zerbitzuetan, eta azkarrak eta praktikoak izateagatik nabarmentzen dira, gure webgunean edo berehalako mezularitzan integratzeaz gain. Negozio-mailan, ohiko galderen, bezeroarentzako arretaren eta lead edo salmenten prozesuak automatizatzea du helburu. No-Code Landbot.io tresnak ezagutza teknikorik ez duten pertsonentzako chatbot-en erabilera ezagutarazten du, funtzionalitate praktiko eta erakargarriak dituen doako bertsio batekin hasteko aukera emanez. Ikastaro honetan modu praktikoan chatbot bat sortzen ikasiko dugu Lanbot.io -ri esker. Gure webgunean chat automatizatu bat integratu [...]

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

“Biozientziak-Osasuna ekosistema”

Bic Araba- Sala encounter

Datorren maiatzaren 18an, 11: 30etik 13: 00etara, BIC Araban antolatu dugun Biozientzia-Osasuna ekosistema eta ondorengo networkinga, Basque Health Clusterraren eskutik. Programa Biozientziak-Osasuna sektorea zenbakitan Basque Health Klusterraren jarduera Nola elkartu Basque Health Clusterrera Aurkezpenen txanda eta luncha Izena EMATEAK: maiatzaren 11 baino lehen esteka honetan https://forms.gle/6AU8LHVanzDVuJXq9 Edozein kontsulta egiteko, jar zaitezte gurekin harremanetan,

Merkataritza elektronikoan gure leialtze-estrategia nola diseinatu (online)

online

Prozesuan CRMak eta automatizazioak txertatzearen onurak. Jardunaldi honetan, bezeroak leialtzearen onurez hitz egingo digu Esther Realizak, eta gure leialtze-estrategia definitzen lagunduko digu, bere esperientziako kasu errealak partekatuz. Arreta berezia jarriko dugu bezeroak kudeatzeko tresnetan (adibidez, CRMetan), gure leialtze-ekintzak gauzatzen lagunduko baitigute. Esther CRM managerra da Promofarma.com-en, non customer journey eta mezu elektroniko bidezko marketin-kanpaina segmentatuak eta bezeroak leialtzera eta erakartzera bideratuak lantzen baititu, bai B2B motakoak, bai B2C motakoak. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da [...]

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

Event Series Prueba Startup

Prueba Startup

Sala B Vital Dendaraba

Objetivo: Curso en el que se profundizará en las metodologías y conocimientos necesarios para invertir en startups y proyectos de emprendedores aprendiendo de casos prácticos, junto a expertos, analistas y reconocidos inversores, así como emprendedores de éxito. Dirigido a: Personas interesadas en invertir en proyectos emprendedores y startups, no importando la experiencia previa en el sector. Jueves 26 de Mayo (9:00 a 17:30) 1. Introducción: donde y cuando invertir, principios básicos del riesgo de [...]

Metaverso: teknologia eta negozio-itxaropenak

Parque Tecnologico de Alava. Edificio Central. , España

2021eko urrian, Mark Zuckerbergek iragarri zuen bere enpresaren izena aldatu egingo zuela Facebook-etik «meta» -ra, eta bere ikuspegia eta ahaleginak Metaverso-ren sorreran zentratuko zituela datozen hamar urteetan, hype mediatiko handi bat eraginez: egun batetik bestera, badirudi dena Metaverso dela. Hala eta guztiz ere, zibermunduaren kontzeptua ez da, hain zuzen ere, gauza berria. Metaverso izenak, zehazki, Neal Stephensonek 1992an argitaratutako Snow Crash eleberrian irudikatutako zibermunduan du jatorria. Eta 2003an, duela ia 20 urte, Second Life argitaratu [...]