INIZIA Prestakuntza | Marketin Digitalari buruzko jaurdunaldia: zer jakin behar dut eta nola aplika dezaket
Seminario 1, Centro de investigacion Lascaray Avenida Miguel de Unamuno, 3, Vitoria-GasteizPrograma 1. Sarrera • Marketin digitalerako sarrera: tresnak eta funtzionaltasunak. • Xede-publikoa definitzearen garrantzia. • Estrategiaren eta helburuen definizioa. • Plan egokia definitzea. 2. Sare sozialak • Sare sozialetarako sarrera: zer diren, motak eta funtzionaltasunak. • Kanalen arteko aldeak. • Zein sare sozialek lagun diezadake gehien nire negozioa eta xede-publikoa kontuan hartuta? • Social Ads: sare sozialetan inbertitzea. • Jarraitzaileak: elkarrizketaren garrantzia eta jarraitzaileekiko interakzioa. • Nola eta noiz argitaratzea da onena? • Nire kanalen diseinua: deskribapena, irudi nagusia eta estaldura- eta feed-irudia (Canva). 3. Webgunea negozio-kanal gisa • Webgunea, negozio-kanal nagusi gisa: webgune bat izateko beharra, errendimendu alturako gakoak, domeinu-izen on bat aukeratzea. • CMS (Content Manager System) bidez webguneak sortzea. • Diseinu egokirako gakoak (responsive). • Erabilgarritasuna 4. Komunikazio-plana, marketin-planerako oinarri gisa. Zer kontatu nahi diot nire komunitateari? • Mezu gakoak eta balio-historia definitzea. • Storytelling. • Stakeholder-en mapa. • Planaren definizioa. 5. Neurtu eta irabaziko duzu. • Oinarrizko kontzeptuak. • Neurtzeko tresnak. 6. Joerak sare sozialetan 2024 Hizlariak: somosCINC, Renny Núñez eta Dorleta Cordero