Views Navigation

Event Views Navigation

Today
Ongoing

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

“Biozientziak-Osasuna ekosistema”

Bic Araba- Sala encounter

Datorren maiatzaren 18an, 11: 30etik 13: 00etara, BIC Araban antolatu dugun Biozientzia-Osasuna ekosistema eta ondorengo networkinga, Basque Health Clusterraren eskutik. Programa Biozientziak-Osasuna sektorea zenbakitan Basque Health Klusterraren jarduera Nola elkartu Basque Health Clusterrera Aurkezpenen txanda eta luncha Izena EMATEAK: maiatzaren 11 baino lehen esteka honetan https://forms.gle/6AU8LHVanzDVuJXq9 Edozein kontsulta egiteko, jar zaitezte gurekin harremanetan,

Merkataritza elektronikoan gure leialtze-estrategia nola diseinatu (online)

online

Prozesuan CRMak eta automatizazioak txertatzearen onurak. Jardunaldi honetan, bezeroak leialtzearen onurez hitz egingo digu Esther Realizak, eta gure leialtze-estrategia definitzen lagunduko digu, bere esperientziako kasu errealak partekatuz. Arreta berezia jarriko dugu bezeroak kudeatzeko tresnetan (adibidez, CRMetan), gure leialtze-ekintzak gauzatzen lagunduko baitigute. Esther CRM managerra da Promofarma.com-en, non customer journey eta mezu elektroniko bidezko marketin-kanpaina segmentatuak eta bezeroak leialtzera eta erakartzera bideratuak lantzen baititu, bai B2B motakoak, bai B2C motakoak. Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da [...]