Views Navigation

Event Views Navigation

Today
Ongoing

Nola hitz egin kamerari zure proposamen profesionalari buruzko konfiantza helarazteko eta ikusleengan eragiteko

BIC Araba

Tailer honen helburua da oinarrizko ezagutzak eta trebeziak har ditzazula kamerari begira hitz eginez eskaini edo saltzen duzuna aurkezten duzunean konfiantza helarazteko, baita gaitasun eta balioa ere. Ikusle batek zure bideoa ikusten jarraitzeko izango duen funtsezko arrazoia bertan agertzen den pertsona da: zu, konexio bat sortuz eta mezua helaraztea erratuz: Sinesten ote dut ikusle gisa pertsona honek esateko duena? Gustuko ote dut? Ze irudipen ematen dit? Konfiantza du bere buruan? Konbentzitzen du? Monotonoa da? Urduri [...]

Enpresak sortzeko ikastaroa – Gasteizko Udalarena

online

Enpresak sortzeko ikastaroa Maiatzaren 9tik 16ra, 9: 30etik 13: 30era, online formatuan. Negozio-ideia bat duten eta norberaren konturako lanaren aukera planteatzen duten pertsonei zuzenduta. Â Ikastaroaren helburuak honako hauek dira: zure ideia proiektu bideragarri bihurtzeko ezinbestekoak diren alderdiak ebaluatu ahal izatea, zure zalantzak argitzea, plangintza egitea eta zure ideiari sendotasuna ematea, eta zure enpresa-proiektuaren bideragarritasun-azterketa bat lortzea. Informazio gehiago: https://www.vitoria-gasteiz.org/wb021/was/contenidoAction.do?idioma=es&uid=u_29566326_17fd909cc08__7e39

Finkatu zure startuparen funtsezko puntuak

BIC Araba

Zure startuparen puntu nagusiak finkatu ditu. Maiatzaren 11n izango da, 9: 00etatik 13: 00etara, BIC Araban. Saio honen lehen helburua proiektu/startup bakoitzaren egungo erronkak identifikatzea da. Azterketa egin ondoren, negozioa hobetzeko eta indartzeko No-Code tresnen ezaugarriak ezagutuko ditugu. Bezeroen arazoak konpontzen eta entzuten ari zara? Zure bezeroak ondo zehaztuta dituzu? Zer irtenbide eskaintzen duzu? Azkar testatu al daitezke irtenbide berriak? Ba al dago merkatu berririk? Nola doaz zure salmentak eta metrikak? Zer hobetu edo testatu [...]

Sare sozialak merkataritza elektronikoan (online)

online

Sare sozialak gero eta garrantzi handiagoa hartzen ari dira bezeroak erakartzeko, konektatuta egoteko eta gure salmentak bultzatzeko kanal gisa. Are gehiago, iragarri da gutxi barru ordainketak egin ahal izango direla Facebook, Instagram eta WhatsApp bidez; beraz, salmenta zuzeneko kanal bihurtuko dira. Sare sozialak behar bezala daude sartuta zure merkataritza elektronikoko estrategia komertzialean? Ikastaro honek teoria eta praktika uztartuko ditu, sare sozialetan zure salmenta-estrategia zehazten laguntzeko: Google My Business, Facebook, Instagram, WhatsApp, YouTube eta TikTok gazteena. Ikusiko dugu nola definitu gure [...]