Tradizioz, azokak oso azpikanal interesgarria dira industria-enpresentzat eta B2Brentzat. Edozein merkataritza-sail industrialen urteko ekintzetako bat izan ohi diren arren, profesional askok ez dakite ekitaldi horietara joatea errentagarria den.
Programa
- Ondorioa: Baieztatzen da gure bezeroek Interneten murgiltzen dutela
- Zer egiten dute komertzialek gaur egun azokak prestatzeko?
- Nola bideratu kanal digitala, azokara joan aurretik bilerak ixteko
- 1. fasea: Azokaren merkatu-azterketa eta merkataritza-plan digitala
- 2. fasea: azokarako bihurketan kontuan hartu beharreko web/landing page funtzionaltasunak
- Pildora: Tresna digitalen eta edukien estrategia azokako adibideekin
Hizlaria
Lucía Celles (Weroi Academy). 7 urtetik gorako esperientzia online eta offline ekintzen bidezko garapen komertzialean. Industria-bezeroekin B2B inguruneetan negozioa garatzeko arloan aditua, batez ere energiaren eta Oil & Gasen sektorean.