Conwiro eta Kings Leaguek lehiaketaren bideo-joko ofizialaren garapena adostu dute
- ConWiro bideo-joko garapen estudioak Kings League-rekin elkarlanean arituko da, Gerard Piqué-k zuzentzen duen enpresarekin, Kings League-ren bideo-joko ofiziala garatzeko.
- “Kings League: Clash of Captains” izenpean, jokoa publiko orokorrari laster aurkeztuko zaio modu ofizialean.
ConWiro enpresak akordioa itxi du Kings League-rekin, Gerard Piqué futbolari ohi eta enpresariak sortutako 7 futbol-lehiaketarekin, bere hurrengo bideo-joko ofiziala garatzeko, ustiatzeko eta sustatzeko eskubide esklusiboekin. “Kings League: Clash of Captains” izeneko joko hau iOS eta Android plataformetan egongo da eskuragarri, free-to-play formatuan, eta publiko orokorrari laster aurkeztuko zaio modu ofizialean.
Lanzamendu honekin, ConWiro eta Kings League-k joko-esperientzia iraultzea bilatzen dute, futbol-bideo-jokoek belaunaldi berriekin konektatzeko modua aldatuz, Kings League-k futbolaren eta entretenimenduaren industria iraultzen duen modu berean. ConWiroko sortzaile eta CEO den Rafael Martínezek honakoa adierazi du: “Gure helburua da entretenimendua, teknologia eta kultura digitala uztartzea, belaunaldi digital natiboek markekin eta komunitateekin elkarrekintzan duten modua birdefinitzeko, jokalariaren esperientzia eta komunitatearekin interakzioa lehenesten dituen kirol-ekosistema batean”.
“Kings League: Clash of Captains” jokoaren kaleratzeak apustu handia suposatzen du bi enpresentzat. Joko honek futbol zuzenean formatu iraultzaile batera eramango du, eta aldi berean, etengabe elikatzen da ingurune digitaletik. ConWiroren kasuan, Martínezek honakoa baieztatu du: “Kirol-generoko bideo-jokoen sektorean sartzea, Kings League bezalako marka baten eskutik, aukera bikaina da, zaleek dituzten itxaropen handiak betetzeko gure onena ematea ahalbidetuko diguna”.
Bestalde, Kings League-ko Chief Marketing Officer den Marc Carriónek esan du: “Kings League-k kirol tradizionalaren eta mundu birtualaren arteko fusioa ordezkatzen du, eta orain beste urrats bat ematen dugu, gure gamer-komunitateari hurbiltzeko, Kings-ek mugikorretarako lehen bideo-jokoa kaleratuz”.
Talentall, entretenimendu digitalean espezializatutako agentzia eta aholkularitzak, bi enpresak harremanetan jartzeaz arduratu da. “Ezin da ukatu Kings League eta ConWiro-ren arteko “match” perfektua existitzen dela; akordio honekin arrakastarako bidea hasten dute. F1, MotoGP edo NBA bezalako beste lehiaketek beren bideo-jokoa duten moduan, orain Kings League-ren txanda da, ConWiro-ren eskutik”, azaldu du Talentall-eko sortzaile Pablo Canosak.
Kings League azken urteetako arrakasta handienetako bat izan da kirol arloan, 500 milioi jarraitzaile baino gehiagoko sare sozialetako komunitatea barne hartuz. Komunitate horrek presidenteak, taldeak eta liga bera hartzen ditu barne, lehiaketa digitalki jarraituenetako bat izanik. Arrakasta honen ondorioz, azken hilabeteetan aurkeztu dira Kings League Américas eta Kings League Italy ligak, baita Kings League World Cup Nations selekzioen munduko txapelketa ere, Zlatan Ibrahimović, Buffon, Chicharito Hernández eta James Rodríguez bezalako futbolari ohiek parte hartuta.
PARTEKATU