Bideojokoak bizkortzeko Campusak bilakaera bat izan du GAME.EUSen, tokiko talentua sortu eta atxikitzearen aldeko eta Araban eta Euskadin sektorea bultzatzearen aldeko apustu sendoa
– Programa berriak F2P Campusaren lau urteko esperientzia bost asteko ekimen trinko bihurtzen du, parte hartzen duten taldeen artean garatu beharreko plataformak eta negozio-eredua zabaltzen dituena eta euskal jatorria lehenesten duena.
– Taldeek ekainaren 16ra arteko epea dute hautagaitzak aurkezteko, eta horien artean 5 proposamen onenak hautatuko dira.
– Hitzordua Gasteizen izango da, EUNEIZ Unibertsitatearen egoitzan, uztailaren 1etik abuztuaren 1era bitartean.
Azken lau urteetan Vitoria-Gasteizen egin den bideojokoen campus azeleratzailearen bosgarren edizioa GAME.EUS bihurtu da, tokiko talentua sortzeko eta atxikitzeko eta sektore hori Euskadin bultzatzeko apustu sendoa. Programa berriak F2P Campusaren lau urteko esperientzia amaitzen du, orain bost asteko ekimen trinko bihurtua, plataformak eta parte hartzen duten taldeen artean garatu beharreko negozio-eredua zabaltzen dituena eta euskal jatorria lehenesten duena. Birplanteamendu horrekin, dagoeneko finkatuta dagoen campus baten bosgarren edizioa hasiko da, eta gaurtik ekainaren 16ra bitartean hautagaitzak aurkezteko epea irekiko da. Horien artean bost proposamen onenak hautatuko dira.
Arabako Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzak EUNEIZ Fundazioaren zuzendaritzapean sustatutako ekimenak, Araba eta Euskadi bideojokoen industriaren mapan jarri dituenak, ikuspegi berri horrekin berresten ditu sektore hori talentua erakartzeko eta euskal lurraldean aberastasuna sortzeko gune bihurtzeko egiten dituen ahaleginak. Izan ere, programa honen helburu nagusia Gamescom azokan parte hartzeko bideojoko aurreratu bat duten Euskadiko garatzaile-taldeak prestatzea da. Gamescom sektoreko azokarik handiena eta garrantzitsuena da Europan.
GAME.EUS indie garatzaile-talde txikiei laguntzeko beharretik sortu zen, Euskadin bideojokoaren industria indartzeko funtsezko estrategia gisa. David Darnések, Arabako Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailak finantzatutako programa honen zuzendariak, BIC Arabak koordinatuta eta Gasteizko Udalak eta Euneiz Unibertsitateak babestuta, azpimarratu du lehentasuna industria-sare berria sortzea dela, talde txikiak profesionalizatuz, finantzaketa lortzeko, haien hazkundea bultzatzeko eta enplegua sortzeko. “Programaren helburua mikroenpresa horiei ezagutzak eta baliabideak ematea da. Oro har, profil sortzaileek soilik osatzen dituzte, garapenaren eta ekoizpenaren aldetik eraginkortasuna hobetzeko, negozio-ikuspegia emanez, negozio-aukerak maximizatzeko”, azaldu du Darnések EUNEIZ Fundaziotik.
Programak mentoria indibidualak izango ditu, industriako nazioko eta nazioarteko adituen eskutik. Aditu horiek, batez ere, enpresa-alderdietara bideratuko dira, hala nola Business Plan bat egitera (negozio-plana), komunikazio-trebetasunak hobetzera eta aurkezpen on bat prestatzera. Campusa Demo Day batekin amaituko da abuztuaren 1ean, beren lanak Gamescomen erakusteko aukera eman aurretik. Bertan, funtsezko harremanak ezarri eta lankidetza eta hazkunderako aukera berriak aztertu ahal izango dituzte.
Saray Zarate Ekonomiaren Garapen eta Berrikuntzako diputatuak adierazi duenez, “Aldundiak Araban bideojokoen moduko etorkizuneko industria sendotzeko egin duen apustu irmoaren barruan kokatzen den ekimena da campus hau; sormena, teknologia eta berrikuntza batzen dituen sektorea da, eta lurraldean jarduera ekonomikoa, enplegua eta talentua sortzeko aukera garbia da”.
GAME.EUS hirugarren urtez jarraian garatuko da Gasteizko EUNEIZ Unibertsitatearen egoitzan, uztailaren 1etik abuztuaren 1era bitartean. Programa osatzen duten bost asteetan, taldeek prestakuntza eta aholkularitza pertsonalizatua jasoko dute, helburu hauekin: taldeen ekoizpen-prozesua profesionalizatzea, negozio-mentalitatea irakastea, finantziazioa eta/edo publishinga lortzen laguntzea eta Euskadin bideojokoen ikasketak legez eratzea sustatzea.
PARTEKATU