Ekitaldiak kargatzen

Abstract

Ekintzaileentzako gida egituratua, produktu edo zerbitzu berritzaile baten arrakasta-aukera handitzeko. Hurrengo galderei erantzuten die: zenbat denbora eta ahalegin merezi duen zerbaitetan inbertitzea, errentagarritasuna lortu ahal izateko “bidean hilik gelditu gabe”.

Ikastaroak startup gune entzutetsuetako (Boston edo Silicon Valley bezalakoak) egile kontrastatuen filosofia erabiltzen du, baina tokiko errealitatera oso egokituta dago. Horretarako, Arabako produktu berritzaileen garapeneko startup batean izandako esperientzia propioa eta gertuko beste startup adibide batzuk barne hartzen dira. Modu honetan, testuinguru globaleko tresna eraginkorrak gure inguruabar berezietan aplikagarriarekin orekatzen ditugu.

Negozio arrakastatsuak eraikitzeko ikuspegi praktiko hau urrats zehatz eta ordenatu batzuetan oinarritutako prozesu egituratu batean oinarritzen da. Horrek bezero gakoak identifikatzetik diru-sarrera jasangarriak sortzera arteko bidea hartzen du.

Esparru bat eskaintzen du, zehaztasuna eta egokitasuna orekatzeko, ekintzaileei merkatuaren eta berrikuntzaren erronkei aurre egiten laguntzeko, ingurune dinamiko eta konektatu batean.

Iterazio bidezko ikaskuntzaren, esperimentazioaren eta tokiko baliabideen optimizazioaren garrantzia nabarmentzen du, errentagarritasuna sortzeko.

Nori zuzenduta:

Bere produktua edo zerbitzu berritzailea garatzen ari diren eta prozesu osoan esperientziarik ez duten ekintzaileei bereziki zuzendua dago: produktuaren kontzepzio tekniko batetik lehen salmenten itxieraraino.

Metodologia honek prozesu oso horretan gidatu nahi zaitu eta zure denbora merkatura bideratutako produktua edo zerbitzua hasierako fasean nora inbertitu behar duzun lehentasunez ezartzeko tresnak emango dizkizu.

Teknika-profiletarako aproposa da, marketinean eta salmentetan inoiz lan egin ez dutenentzat. Edo profil komertzialetarako, nori eta nola saldu argi duten baina oraindik euren produktu edo zerbitzuaren “prototipoa” garatu ez dutenentzat. Hau da, prozesuaren zati bat edo batzuk kontrolatzen dituzten baina ziklo osoari aurre egin ez diotenentzat egokia da. Ziklo bat dagoela inoiz planteatu ez baduzu, hau zuretzat egokia da. Produktu edo zerbitzu hori dagoeneko arrakastaz saltzen baduzu, baliteke ikastaro honek zuretzat hain interesgarria ez izatea.


Egitaraua

Urtarrilak 27, astelehena

  • Arku osoaren aurkezpen orokorra (urrats guztiak)
  • Parte-hartzaileen adibideen aurkezpena
    1. Fasea: Bezeroa eta aukera ulertzea

Urtarrilak 29, asteazkena

  • Aurreko egunaren laburpena
  • Tailer dinamikoa (parte-hartzaileen adibideekin)
    1. Fasea: Irtenbidea garatzea eta balioztatzea

Urtarrilak 31, ostirala

  • Aurreko egunetako laburpena
  • Tailer dinamikoa (parte-hartzaileen adibideekin)
    1. Fasea: Negozioa eraikitzea eta eskalatzea
  • Ondorioak eta itxiera

Eman izena hemen: https://forms.gle/MCe9vpHM7kW393es6

Egoitza

BIC Araba

Antolatzaile

BIC Araba