Turismo sektoreko negozio baten jabe edo kudeatzailea bazara eta zure negozioa sustatzeko modu berriak bilatu nahi badituzu
marketin digitaleko ekintzen bidez, Spri-k eta Basquetur-ek antolatutako eguneko tailer trinko honetan parte hartzera gonbidatzen zaitugu.
Tailerrean zehar:
- Zure marketin digitaleko akzio planean hobetzeko arloak identifikatu, zure webgunearen SEOa, edukiak eta erabilgarritasuna hasiera puntutzat hartuz
- Sare sozialetan, posta elektronikoetan edo publizitatean egindako ekintzen errentagarritasuna neurtzen ikasi
- Eta aditu batek zure orriaren auditoria txiki bat egiteko aukera hobekuntza puntuak modu pertsonalean identifikatu ditzazun
Nori zuzendua:
Turismo negozioa duen jabe, kudeatzaile edota arduradunei zuzenduta. Baita turismo sektoreko negozioei laguntzen aritzen diren komunikazio edo marketing agentziei.
Programa
9:00-11:00 Ongi etorri. Enpresa-helburuak. Buyer persona. Ikusgarritasuna. SEOa
turismo sektorean.
11:00-11:15 Kafe-atsedenaldia
11:15etik 14:00etara Sare Sozialetarako Estrategia turismo sektoreari bideratuta
14:00-15:30 Bazkaria (barne)
15: 30-17: 00 Nola neurtu nire marketin-ekintzen arrakasta eta errentagarritasuna.
17:00-18:00 Parte-hartzaileen webguneen azterketa pertsonalizatua. Amaiera