Ekitaldiak kargatzen

Rapid Prototyping prozesu esperimental bat da, fabrikazio industrialeko inguruneetan eta produktuak, zerbitzuak eta diseinu estrategikoa diseinatzeko prozesuetan erabiltzen dena.

Epe luzerako arazoak saihesten ditu, konponbide hobeak eta azkarragoak sortzea ahalbidetzen du, taldeak lerrokatzen ditu, ikuspegiak bateratuz eta ikuspegia doituz, eta aldaketetara ia berehala egokitzen da, ideiak egia bihurtzeko eta probatzeko aukera emanez. Eta ingurune horietan hain ondo funtzionatzen badu… Zergatik ez aplikatu beste edozein negozio-erronkatan?

Rapid prototyping prozesuak aplikatuta, gai izango gara merkatu-analisietan oinarritutako ideiak sortzeko, bideragarrienak eta arrakastarako aukera dutenak hautatzeko eta kontrolatutako esperimentuak sortzeko, horrela, erroreak, balio-puntuak eta hazteko aukera ematen duten bideak detektatu ahal izateko. Gure negozioaren etorkizuna gure esku izango dugu.

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.

 

Programa

  • Sarrera
  • Definizioa eta onurak
  • Aplikazioak eta erabilera-kasuak
  • Prozesu arinak eta negozioari aplikaturiko diseinu-metodologiak.
  • Rapid Prototyping prozesua eta faseak
  • Analisia, estrategia eta irismena
  • Ideazioa eta matrizazioa
  • Prototipoak egitea
  • Berrikustea/probatzea
  • Finketa/iterazioa
  • Eta gero, zer? Saihestu “knowing-doing gap” delakoa

 

Nori zuzenduta

Enpresetako gerenteak, produktuen diseinuaz, definizioaz eta berrikuntzaz arduratzen diren pertsonak eta negozio-garapenaren arduradunak.

 

Hizlaria

Leire Ajuriagoxeascoa, UX Lead eta Customer Centric zuzendaria Versian. Aditua Design Thinking, Service Design eta diseinu estrategiko eta berrikuntza digitaleko prozesuetan. Nazio barruko eta nazioarteko bezeroentzat lan egin du, hala nola energia, industria, retail eta sektore publikoaren sektoreetan.